scootergutt Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Dette er stor underholdning. noen som vet om det blir en ny sesong? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bare jeg som irriterer meg grønn over de vanvittig "usunne" jentene? Gutta er iaf bra trent (Omi er iaf sterk), mens jentene er halvdvaske, sjokospisende ikke-trenere. Er bare Maren som ser litt "fit" ut av dem. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Han tok 156,5 i benk og tar nå 120+. Vil si han er sterk. 1 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg tar 200 i benken. Proof? Nada. Jeg har også løpt 3 000 meter på 7 minutter. Kan noen motbevise det? Nei. Tviler på at fyren tar så mye, det er poenget mitt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Omi har fett og muskler. Man ser han er sterk bak det fettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Han har bola, end of discussion. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Han har bola, end of discussion. Alle som er større enn deg har bola. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) oi, den svei Edit: vett ikke om det var en fornærmelse en gang. Endret 18. mai 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Omi er bare tjukk Vel, du ser jo godt at han har store muskler under der. Derfor vil jeg kalle ham godt trent. "godt trent" er ikke definisjonen på å være ripped. "Godt trent" er definisjonen av å være god i det du trener på. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Omi er bare tjukk Vel, du ser jo godt at han har store muskler under der. Derfor vil jeg kalle ham godt trent. "godt trent" er ikke definisjonen på å være ripped. "Godt trent" er definisjonen av å være god i det du trener på. Så hvis jeg er sterk i pekefingeren min som følge av min enorme jojo-satsing, så kan jeg påberope meg en "godt trent"-tittel! I like. Jeg mener at den naturlige språklige forståelsen av "godt trent" ikke er en analyse av hver av ordene for seg, men en helhetsvurdering som tilsier noe sånt som "synlig trent kropp", det må ligge et vilkår om at du må "se" trent ut. Det betyr ikke ripped eller brede skuldre, men det kan være et moment. Imo. Omi er derfor i mine øyne ikke godt trent, men sterk. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Føler ikke at noen av jentene der inne fortjener å vinne for øyeblikket, dog har de ikke fått så mange sjanser til å bevise seg som verdige vinnere. Håper de får et underholdende oppdrag snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 De to som valgte har jo liksom bare vært der i noen dager. Og Maren har ikke vært særlig kåt i det siste. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei. Noen som vet om en betting-side der man kan tippe på hvem som vinner? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Bettingside for en tv-serie som ble innspilt for flere måneder siden? Virkelig? I don't think so. Råneren fra Drammen driter seg litt ut nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan skjønne Ole litt, de satt jo og snakket hele dagen, og Kim sa at Micke ikke skulle hjem, såklart fikk Ole sjokk, for Kim og Ole var på en måte et "team". Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bettingside for en tv-serie som ble innspilt for flere måneder siden? Virkelig? I don't think so. Råneren fra Drammen driter seg litt ut nå. ja, var kanskje litt dumt... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hadde vært glad jeg, hvis jeg var Kine 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå