Filmvenn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Er kommentarer som kom av disse gutta før hun nye jenta kom ut vanlig? Isåfall, hvordan har noen av dere menneskelighet til å se dette drittet? Ja, jeg stiller et seriøst spørsmål. Ikke flaming. 1 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Om jeg ikke tar feil er vel dette episode 37? Det har ikke blitt nevnt noe om finaleuka ennå, og i fjor var det vel kun 40 episoder til sammen. Lurer på om det blir flere ep's i år! Edit: Maury: ikke i min verden hvertfall. Endret 16. mai 2011 av razh0r Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Om jeg ikke tar feil er vel dette episode 37? Det har ikke blitt nevnt noe om finaleuka ennå, og i fjor var det vel kun 40 episoder til sammen. Lurer på om det blir flere ep's i år! Det er 48 episoder i år. Tror det har blitt sagt minst 100 ganger nå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Der ser man hvor oppdatert jeg er, lol! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Likte personligheten til Bianca veldig godt og utseendet var litt bedre enn mange av de andre der inne. Er det bare jeg som synes det er skikkelig lavmål at hver gang det kommer en ny jente inn så skal hun rangere sitt eget utseende på en skala fra 1 til 10? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nei, syns det er tåpelig. Og uansett hva de svarer, så er det "feil". Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes det er veldig unødvendig. Uansett kjønn, men kanskje spesielt jenter og ihvertfall på TV. Vi vet jo hva slags selvtillit issues mange jenter sliter med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 ja, det hjelper nok ikke på selvtilliten til mange. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 For ei jævla drittkjerring Heidi er. Snakket piss om Ole i dag, og i morgen er de plutselig mer enn på bølgelengde. Og Madelen, HOLD KJEFT! Lei av all den dritten som kommer ut av kjeften din, når du skal jatte med andre og blande deg inn så mye. Så snakker du selv om hvorfor de andre skal bry seg? Hvilken selvinnsikt Du var hvertfall mer enn interessert i å snakke dritt om Ole når sjansen bød seg. 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja huff, liker ikke hun Heidi. Fikk så facepalm når hun snakka om Ole "Hvor dum går det ann å bli" 3 Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja huff, liker ikke hun Heidi. Fikk så facepalm når hun snakka om Ole "Hvor dum går det ann å bli" Helt enig! Hvorfor er det så usannsynelig at eksen hans skulle komme inn? Om jeg husker rett så har det jo skjedd på Paradise før, og med tanke på at gjengen er litt treig så hadde det gitt mening at de ville sent inn en eks for å få igang litt mer liv. 2 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hun var jo søt +1. Ho var noe annet enn de som var der fra før. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fra 04:21 i videoen - http://kimhh.blogg.no/1305224474_videoblogg.html Det kommer mange sprm om hva vi gjorde de dagene vi ikke ble filma, men det har jeg dessverre ikke lov å svare på. Hvordan skal man tolke det da? Han avkrefter ikke akkurat at det var dager de ikke ble filma. De er inne på hotellet i 1 måned og 10 dager. Dette blir 10 uker med tv for oss Paradise slaver. 1 Tv uke er 4 dager inne på hotellet. Så for eks 8 dager for deltagerne er 2 tv uker for oss. På 1 uke og 1 dag har de altså 2x nye innesjekk, 2x parsplitt, 2x Pandoras, 2x parsermoni. De blir filmet alle dager, tro meg. Produksjonselskapet har ikke råd til å ha crew gående på tomgang i en annen verdensdel i flere dager. Det Kim her mener er tiden utenfor hotellet. Men fra forrige sesong viste Tv3.no at disse deltagerne var rundt på forskjellige billige "hotel-resorts" og bodde alene med ganske strickt policy med kontakt med omverdenen og at de måtte holde seg på resort. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) . Endret 17. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fra 04:21 i videoen - http://kimhh.blogg.n...videoblogg.html Det kommer mange sprm om hva vi gjorde de dagene vi ikke ble filma, men det har jeg dessverre ikke lov å svare på. Hvordan skal man tolke det da? Han avkrefter ikke akkurat at det var dager de ikke ble filma. De er inne på hotellet i 1 måned og 10 dager. Dette blir 10 uker med tv for oss Paradise slaver. 1 Tv uke er 4 dager inne på hotellet. Så for eks 8 dager for deltagerne er 2 tv uker for oss. På 1 uke og 1 dag har de altså 2x nye innesjekk, 2x parsplitt, 2x Pandoras, 2x parsermoni. De blir filmet alle dager, tro meg. Produksjonselskapet har ikke råd til å ha crew gående på tomgang i en annen verdensdel i flere dager. Det Kim her mener er tiden utenfor hotellet. Men fra forrige sesong viste Tv3.no at disse deltagerne var rundt på forskjellige billige "hotel-resorts" og bodde alene med ganske strickt policy med kontakt med omverdenen og at de måtte holde seg på resort. Det du da skriver her er at vi nå er inne i den siste uken. Noe jeg tviler på, da det bestandig blir færre deltakere noen uker før finalen kommer. Husker hvertfall en gang da det begynte å bli litt dødt inne på hotellet, var vel 3 par igjen da. Ikke så mye fres på fest i loungen da, nei. Virker som årets sesong består av mer enn de tidligere 40 episodene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 At det går an. Det er like før jeg legger til "48 episoder" i emnetittelen. Herregud altså. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 leste på Tv3 sider at det var 10 uker, men mulig de ikke har oppdatert for nytt program konsept. Uansett, poenget er at det ikke er "døde" dager inne på hotellet, alle dager filmes. Før trodde jo flere at Fredag, Lørdag og Søndag på hotellet ikke ble filmet og gjestene da gjorde "andre" ting. Det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor bestemte de seg for å ha 48 episoder denne sesongen? Det har jo vært den utvilsomt kjedligste, burde heller kuttet ned litt. Er imponert over hvor firkantet fjeset til Nora er. Nesten et perfekt rektangel. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor bestemte de seg for å ha 48 episoder denne sesongen? Det har jo vært den utvilsomt kjedligste, burde heller kuttet ned litt. Det er vel vanlig at man planlegger hele konseptet før man starter innspillingen? Isåfall kunne de umulig ha visst at årets sesong kom til å være så kjedelig. Dessuten vet de at folk kommer til å se på det uansett hvor mange uker det er, jo fler uker = jo høyere profitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå