Hank Moody Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Synes det var greit at Micke dro, til tider var han helt annonym. Mats hadde dog vært kult å hatt et par uker til. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Mye spam nå, men dårlig gjort av Kim synes jeg. Mot sin beste venn som han sier. Da har ikke smålige tjenester til konkurrenter så mye å si. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Synd Mats røk ut. Homsen burde ha forsvunnet (sammen med svensken). Endret 12. mai 2011 av cmptrwlt Lenke til kommentar
4ri31 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg veit hvem som går ut, whahaa! Frister å si det bare for å irritere litt Jeg tror ikke på deg. Og selv om det er sant, så er det ingen grunn til å påstå at du vet det, så si at du ikke vil si hvem det er. Folk vil ikke tro deg uansett. Dessuten, alle kan få vite det ved å kjøpe episoden for 9 kroner på viaplay.no. Da kan du forhåndsse den opptil et døgn eller noe sånt før vanlig sendetid. Hehe, les det du skrev. Makes no sense. Du tror ikke på han, men alle kan betale 9kr og se episodene på nett? Da har han vel gjort det da Postet i spoilertråden hvem som gikk ut jeg. Og det er noen timer siden, så jeg hadde rett. Høhø! Foressten, jeg er jente.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Pent gjort av produsentene å avsløre at Mads røk ut allerede i forrige episode pga. teaseren til dagens. Well played, TV3 - ikke at det var noen stor overraskelse, men fortsatt. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Synes det var greit at Svensken dro, satser på at Nora ryker snart også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine. 2 Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine. Tenkte jeg også på! Ville vært mulig at Kine ville "hevne" seg litt på Ole og dermed velge Mads ovenfor ham. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Pent gjort av produsentene å avsløre at Mads røk ut allerede i forrige episode pga. teaseren til dagens. Well played, TV3 - ikke at det var noen stor overraskelse, men fortsatt. Enig. Fantastisk latterlig. Var sikker på at det kom en tvist med mads, siden han ble spoilet ved siden av Triana og fordi hun ikke ba han pakke kofferten med en gang, men den gang ei. Han var hvertfall et friskt pust. Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine. Fordi Ole hjalp Kim ved å stille seg bak Heidi. Endret 12. mai 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Håper HEidi ryker, v'rt så digg, hvertfall siden ho craver penger, som kuken. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hadde jeg vært i Kim sin situasjon, hadde jeg nok sendt ut Niklas. Micke og Ole er hans beste venner der inne og det ville blitt sinnsykt kleint for han å bo med Maren. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Han skulle sendt hjem Niklas ja. Det er imo Niklas som skylder Kim noe, etter at Kim fikk "overbevist" alle om å gni på lampa. Større bragd det, enn å gå inn i lampa. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kim og Heidi kommer til og vinne PH. Det vedder jeg på. Var forøvrig på tide og få ut den gørrkjedelige svensken, håper bare Nora og ryker snart. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kim og Heidi kommer til og vinne PH. Det vedder jeg på. Var forøvrig på tide og få ut den gørrkjedelige svensken, håper bare Nora Trollet og ryker snart. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) herregud som folk har imot Nora merkelig. syns ikke "trollet" er så ille jeg. maren er jo mange ganger så ille som ho IMO Endret 13. mai 2011 av probin Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 herregud som folk har imot Nora merkelig. syns ikke "trollet" er så ille jeg. maren er jo mange ganger så ille som ho IMO Vi ser på paradise av helt forskjellige grunner merker jeg Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva var greia med den gniingen av lampa? Fikk ikke sett den episoden. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Enig med Bandidos-Pelle. Hva faen er det for et spoiler-opplegg TV3 kjører, egentlig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Minst 4 av 5 gutter måtte gni på lampa hvis Niklas skulle komme tilbake, hvis ikke måtte han reist hjem. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine. Her tror jeg nok regi er svaret. Vi har jo tidligere sett hvordan mye av dette er regissert, og tildels resultatet av seremonien også. Særlig med tanke på rekkefølge og hvem lederen av innspillingen ønsker skal være der og ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå