Anonym234 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Lurer på hvor Ole skal stille seg denne uka. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Håper han stiller seg bak Kine og at Mads ryker! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvorfor syns folk at Heidi er så pen? Jeg syns hun som regel er den styggeste sånn som hun oversminker seg. Make-up artist my ass... JEg tok feil, btw; Ole så sykt happy ut nå. Men bare vent 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Håper han stiller seg bak Kine og at Mads ryker! Hvorfor i all verden ønsker du det? Mads er jo råeste personen som har vært der inne! Sykt drøy person, jævlig moro når han sto foran han bolern å spriket med ræva Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mads har vokst på meg, han har noen søte sider også Bare jeg som sliter med sirup-forum? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mads er jo råeste personen som har vært der inne! Tja. Mats(sesong 1), Carl og Pilgaard Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Enig. Mads er original, håper ikke han ryker (selv om alt tyder på at han gjør det). Marius eller han svenske kan ryke. Husker faktisk ikke hva han heter, noe som forteller hvor anonym han er. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tror nok Micke og Nora er neste par ut som skal fuckes opp fra produsentenes side. De har jo tatt for seg alle de sterke parene på rekke og rad. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Håper han stiller seg bak Kine og at Mads ryker! Hvorfor i all verden ønsker du det? Mads er jo råeste personen som har vært der inne! Sykt drøy person, jævlig moro når han sto foran han bolern å spriket med ræva Bolern? Han er jo bare tjukk. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Altfor åpenbart at Omi og Mads skal ryke. Samme gjelder Niklas. Det er alltid en som de gir uttrykk for at det ikke er så tidlig i uka. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Bare jeg som tenker at de som eventuelt tar noe av det de mistet faktisk får en fordel? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kim står vel bak Kine og Ole bak Heide, nå til parsermonien. Også bytter de neste uke, Ole har ikke sjangs om det står mellom han og Heidi. Eller så går Kim bak Niklas og får shippa'n ut. Blir spennende å se hva som ligger bak spørsmålet Mads får "Er du 100% ærlig?", eller hva det nå var. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 håper ole ryker jeg. han gir meg ingen verdens ting. mads må jo bli. ellers blir det dødt der inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Blir spennende å se hva som ligger bak spørsmålet Mads får "Er du 100% ærlig?", eller hva det nå var. Eller hva som blir kjipt å gjøre mot Ole. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Blir spennende å se hva som ligger bak spørsmålet Mads får "Er du 100% ærlig?", eller hva det nå var. Eller hva som blir kjipt å gjøre mot Ole. Lager sikkert et stort bål og kaster all røyken hans på det Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 håper ole ryker jeg. han gir meg ingen verdens ting. mads må jo bli. ellers blir det dødt der inne. Så du får så mye mer fra Mikke og Marius? Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 fra marius ja, fra mikke nei. Håper forøvrig på en skikkelig konflikt mellom Ole og Kim Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 marius er jo kul.. mikke har jeg bare likt siden han kom inn, men gjør forsåvidt ikke noe om han forsvinner heller. Ole bare gir meg ingen ting også trur jeg det blir mye mer moro om han forsvinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ole har enkelt å greit vært i sipperumpe siden Jeanette føk på rævva ut. Edit: likte han faktisk bedre når han snakket om Drammen :-( Endret 11. mai 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva er oppdraget? Fikk ikke sett de første fem min :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå