Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Jeg har hvertfall ikke argumentert for noen ting, nå overanalyserer du igjen.

Du understøttet tolkningen til Stine og argumenterte for at det ville være den naturlige forståelsen av reaksjonen til Madelen og Heidi. Dersom en person vinner 100 millioner i lotto og man ser at personen jubler, så kan du og Stine si at "jeg tolker det som om at sønnen hennes har dødd i et bilkræsj" uten at det sier så mye annet enn at dere med stor sannsynlighet tar feil :p

Din argumentasjon er at du mener jeg tok feil. Tolker vi det antitetisk mener du at du "har rett". Jeg har aldri sagt at dette er den generelle forståelsen blant jenter, jeg snakket om intelligensnivået til Heidi og Madelen.

Chick-logic. Learn to read.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Så så. Du får fortsette og tro hva du vil da. Var ikke meningen og såre deg med den mannfolk logikk setningen, det var en spøk. ;)

Lenke til kommentar

Eh? De sa "han har STOR BOXER!!!" og jublet som om de hadde vunnet 45 millioner i lotto. Niklas bruker for øvrig "medium", hvilket han påpekte selv, så der bortfaller deres argument.

Kvinnfolklogikk, altså.

Som i feit rundt livet :p (Eller brei, hvis jeg skal være korrekt)

Btw; så visste ikke de andre har Niklas bruker M før senere. Uansett hva er dette å krangle om da :p

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Det med jentene hadde vært greit Latias dersom de faktisk var morsomme.

Vi har Heidi som mentalt er like gammel som en barnehageunge.

Vi har Nora som ukevis etter ukevis sikrer seg pallplass i VM i anonymitetstilværelse.

Vi har Maren som faktisk skaper litt liv, røre, drama og grining (gjerne litt mindre av sistnevnte).

Vi har Madelen som er en oppblåst torsk og er egentlig for kjedelig til å være med på "Bergensbanen - minutt for minutt".

Vi har Kine som kan ha potensiale til å lage litt moro.

Alt i alt en ganske tragisk jentegjeng.

Og vi har enda ikke sett noen virkelig digge jenter på hotellet.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ingen formening om det, men det å si at det "ikke har vært noen virkelig digge jenter" der inne, blir for dumt å si. Ikke fordi det nødvendigvis er løgn, men fordi det er en svært subjektiv sak, og det blir derfor teit å bruke "vi".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Har vel aldri vært noen supermodellfine der inne. Men Nora er kanskje den minst fine som har vært innom, sammen med Negar og hu bergensbroileren fra sesong 1.

Lenke til kommentar

Har vel aldri vært noen supermodellfine der inne. Men Nora er kanskje den minst fine som har vært innom, sammen med Negar og hu bergensbroileren fra sesong 1.

Skal jeg si deg noe morsomt?

Jeg synes Nora er langt penere enn f.eks. Heidi. Hva viser det? Jo; at det er subjektivt.

Så helt seriøst folkens. Gidd. Jeg vet jeg kverulerer nå, men det irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Nora er en blanding av fisk, menneske og elefant. Hun er sikkert hyggelig, og en "fantastisk" person, så ikke misforstå. Er egentlig bare det at man forventer litt eyecandy når det er Paradise Hotell det er snakk om.

Lenke til kommentar

Du glemte Yvonne Salamonsen fra første sesong.

Personlig synes jeg Nanna var ganske fin, samme gjelder Maren i årets sesong. Da vektlegges intet annet enn utseende på et høyt overfladisk nivå. Men ingen modellfine, som du sier.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Ja, glemte visst henne og hu hestedama (Chatrine?) fra forrige sesong var ikke noe særlig hu heller. Enig når det kommer til Maren, og at hun er dramaqueen er jo bare et pluss i reality-TV.

Lenke til kommentar

Nora er en blanding av fisk, menneske og elefant. Hun er sikkert hyggelig, og en "fantastisk" person, så ikke misforstå. Er egentlig bare det at man forventer litt eyecandy når det er Paradise Hotell det er snakk om.

Nei.

post-93392-0-61600500-1305051945_thumb.png

Ser du forskjellen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hehe, jævlig bra! Ser klare likheter da. Det bildet får ikke med dobbelthaka og den halvfeite og uproporsjonerte kroppen med flat rumpe. Mener selvfølgelig det jeg sa bokstavelig, men viktig å sette ting litt på spissen.

*Anne/kråka hadde jeg visst også glemt.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...