Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott med ting som gjør tilværelsen vanskeligere for deltakerne, skaper bare mer drama og konflikter. Har det vært sånn de tidligere årene også? Syns jeg husker en gang det kom inn noen med snus så knabba de et par dåser fra han. Var vel ikke noe de hadde tilgang på.

Lenke til kommentar

Så forrige uke på TV3 Play i går. Haha, så latterlig genialt. Lo som faen da Mads som eneste gutt gikk og stelte seg bak Kine. Lo enda mer av Marius som før seremonien var så sikker på at Mads skulle ryke. Men det herligste var jo helt klart oppdraget til Kim. Sikkert regissert, men det er i grunn ganske care. Jeg vil ha underholdning, den forrige uka var den desidert beste i årets sesong.

Kim med fredning, ny gutt som sjekker inn, Kine som ikke stoler på Ole lenger. Mye tider på at dette er Oles siste uke, men man vet aldri hva som skjer på Paradise. Kim kommer vel ikke inn før i morgen, men det blir uansett spennende å se hva som skjer i kveld.

Er det forresten bare jeg som reagerer på at jentene har klippekort der inne? Kun fire nye jenter har kommet inn kontra de åtte nye gutta. Elendig fordeling...

Lenke til kommentar

Det med jentene hadde vært greit Latias dersom de faktisk var morsomme.

Vi har Heidi som mentalt er like gammel som en barnehageunge.

Vi har Nora som ukevis etter ukevis sikrer seg pallplass i VM i anonymitetstilværelse.

Vi har Maren som faktisk skaper litt liv, røre, drama og grining (gjerne litt mindre av sistnevnte).

Vi har Madelen som er en oppblåst torsk og er egentlig for kjedelig til å være med på "Bergensbanen - minutt for minutt".

Vi har Kine som kan ha potensiale til å lage litt moro.

Alt i alt en ganske tragisk jentegjeng.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Carl Eliassen må jo være det mest kleine mennesket som har satt sine to bein på norsk jord. No offence.

Sjokk at godtekongen Madelen ønsket Kvikk-Lunsj, Melkesjokolade og Skittles. Jeg tror hun har godt (no pun intended) av det ikke er tilgjengelig der inne :p

Så sier det også noe om intelligensen til Heidi og Madelen når de umiddelbart finner ut at han har "large" i bokser og tolker det dithen at han har stort lem. Way to go, det er vel større sjanse for at fyren er feit enn det førstnevnte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...