Stoic Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det ryktes at deltakerne denne uken skal bli fratatt det de er mest avhengig av. Dersom Ole mister nikotin en uke, er det ikke rart at psychoøya ala Stian kommer frem. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Håper ikke du har rett. Hater spoilere. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Håper ikke du har rett. Hater spoilere. Det der var på reklamen, ikke noe jeg ville kalt en spoiler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Flott med ting som gjør tilværelsen vanskeligere for deltakerne, skaper bare mer drama og konflikter. Har det vært sånn de tidligere årene også? Syns jeg husker en gang det kom inn noen med snus så knabba de et par dåser fra han. Var vel ikke noe de hadde tilgang på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Så forrige uke på TV3 Play i går. Haha, så latterlig genialt. Lo som faen da Mads som eneste gutt gikk og stelte seg bak Kine. Lo enda mer av Marius som før seremonien var så sikker på at Mads skulle ryke. Men det herligste var jo helt klart oppdraget til Kim. Sikkert regissert, men det er i grunn ganske care. Jeg vil ha underholdning, den forrige uka var den desidert beste i årets sesong. Kim med fredning, ny gutt som sjekker inn, Kine som ikke stoler på Ole lenger. Mye tider på at dette er Oles siste uke, men man vet aldri hva som skjer på Paradise. Kim kommer vel ikke inn før i morgen, men det blir uansett spennende å se hva som skjer i kveld. Er det forresten bare jeg som reagerer på at jentene har klippekort der inne? Kun fire nye jenter har kommet inn kontra de åtte nye gutta. Elendig fordeling... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det med jentene hadde vært greit Latias dersom de faktisk var morsomme. Vi har Heidi som mentalt er like gammel som en barnehageunge. Vi har Nora som ukevis etter ukevis sikrer seg pallplass i VM i anonymitetstilværelse. Vi har Maren som faktisk skaper litt liv, røre, drama og grining (gjerne litt mindre av sistnevnte). Vi har Madelen som er en oppblåst torsk og er egentlig for kjedelig til å være med på "Bergensbanen - minutt for minutt". Vi har Kine som kan ha potensiale til å lage litt moro. Alt i alt en ganske tragisk jentegjeng. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Enda en Maren kjenner :!: De vil ha fokus på henne i år, tydelig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Enda en Maren kjenner De vil ha fokus på henne i år, tydelig. Enkelte og greit fordi de vil lage drama - Kan gi mer Regi.. hele konseptet er REN REGI! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Var ikke han duden med i Charterfeber? Enda en bartender ja. Haha. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Men var ingen Madelen var fornøyd med, skuffet nok en gang. Huff og huff er jo synd på hun... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hun har jo sjokoladeisen sin så hun klarer seg nok. 2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke nå lenger Bra at Madelen innrømmer at hun føler kiloene har økt i det siste da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Endelig noe morsomt. Gleder meg til sveisen til Micke :!: Men var ingen Madelen var fornøyd med, skuffet nok en gang. Huff og huff er jo synd på hun... Hun har jo rett. Det er ikke mye å se på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva faen er det for slags dott dem tar inn? på tide at det kommer noen kjekkaser til PH nå. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg møtte han og Carl fra fjorårets sesong i helgen. Han nye fortalte at han skulle komme inn på lørdag og delte litt diverse. Koselig han. Selv om han ligner på toppen av en qtips. Fikk signaturen til Carl, russeknute, check Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Carl Eliassen må jo være det mest kleine mennesket som har satt sine to bein på norsk jord. No offence. Sjokk at godtekongen Madelen ønsket Kvikk-Lunsj, Melkesjokolade og Skittles. Jeg tror hun har godt (no pun intended) av det ikke er tilgjengelig der inne Så sier det også noe om intelligensen til Heidi og Madelen når de umiddelbart finner ut at han har "large" i bokser og tolker det dithen at han har stort lem. Way to go, det er vel større sjanse for at fyren er feit enn det førstnevnte. 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg tolka det som at de trodde han var stor, aka Niklas-strl, ikke noe med lem å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg og. Mannfolklogikk altså. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Eh? De sa "han har STOR BOXER!!!" og jublet som om de hadde vunnet 45 millioner i lotto. Niklas bruker for øvrig "medium", hvilket han påpekte selv, så der bortfaller deres argument. Kvinnfolklogikk, altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå