kremt Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sinnsykt bra episode Storkoste meg hele tiden, virkelig bra. Spennende seremoni og dramatikk rundt det. Kine begynner å bli plagsom egentlig, jævlig rått at Mads valgte Kine når hun sto ledig igjen, mens Marius som var SÅ selvsikker og ikke ga Mads en sjanse, måtte reise hjem selv Strålende. Dramatikk neste uke også ser det ut til, Ole er nok ikke veldig glad for at Kim kommer tilbake sånn som det ser ut. Dette er som gamle Paradise sesonger det, sånn som jeg husker det med spenning og intriger. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Kim fortjener å vinne årets sesong. Fikk tilbake den gamle paradise-følelsen som jeg har savnet i hele år, ja. Endret 5. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Strong episode. Ole, he mad? Ye hes mad. Kine er crazy-bitch, ho er sikkert typen som kommer med selvmords trusler hvis typen vil slå opp. Endret 5. mai 2011 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sa ikke Kine at hu ikke hadde 'one night stands' ? Ole var iallefall å rota i grøt'n. Åsså det ansiktet på Kine når Ole ikke valgte ho. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sa ikke Kine at hu ikke hadde 'one night stands' ? Ole var iallefall å rota i grøt'n. Kaller du dèt ONS? Det var jo nesten ingenting. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det VAR ingenting. Å kose litt når man deler seng er da helt normalt. Ikke i nærheten av en ONS det de holdt på med. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vel, det så ut som de hadde sex og da er det jo faktisk en one night stand ! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kine er ei kjip sutrekjerring. Gleder meg til å se Mads irritere henne enda mere i neste uke. 4 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Herlig å se en skikkelig "tøff" gutt gråte i minst 8 separate klipp. Der er forskjellen på han og Niklas, selv om jeg ikke tror NIklas heller er så mye til tøffing når det virkelig gjelder Det er også kjedelig at regien tar helt overhånd over parsermoniene. Rekkefølgen på torsdagens sermoni dikterte utfallet. Dette bare for å beholde Mads og at Kim sin plan skulle ha mulighet til å lykkes. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Og takk gudene for det. Stavanger-Marius er kanskje den kjipeste personen som noen gang har flasha kanintenna sine på Paradise Hotel. Endret 7. mai 2011 av medlem-105476 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som vet når morgendagens episode kommer på viaplay? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Rundt 22.28 skal den vel ligge ut tenker jeg Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kine er ei kjip sutrekjerring. Gleder meg til å se Mads irritere henne enda mere i neste uke. Hadde bare vært så utrolig fantastiskt bra om Mads lurte Kine til sengs denne uka Tror også at selv om de syntes det var trist at Kim dro så var de nok litt glade også. så sikkert litt blannede følelser når han plutselig står der igjenn Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Enig. Ole så jo direkte sur ut når Kim kom. Kanskje han føler seg skikkelig lurt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Enig. Ole så jo direkte sur ut når Kim kom. Kanskje han føler seg skikkelig lurt? Det har ikke falt deg inn at den sureminen til Ole kan være helt klippet ut av kontekst? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Enig. Ole så jo direkte sur ut når Kim kom. Kanskje han føler seg skikkelig lurt? Det har ikke falt deg inn at den sureminen til Ole kan være helt klippet ut av kontekst? Jo, selvfølgelig. Men han var sur når Kim stelte seg bak Heidi også, så jeg tror han mistenker at noe ikke var helt som det skal og at det kan gå utover han. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det har ikke falt deg inn at den sureminen til Ole kan være helt klippet ut av kontekst? De hadde nok det. men jeg tolket det som om at akkurat det dreide seg om Heidi. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er ganske logisk at ole blir sur da. Heidi vil seff ha Kim tilbake, samtidig som Kine mener Ole svikta henne. Så hvis Kine er sta nok til å holde på Mads til det kommer noe bedre, kan Ole godt ryke. Capishe? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Grei sjanse for at Kim sin "master plan" kommer til å gå utover Ole, ja. Kine har ved flere anledninger sagt at hun ikke lenger stoler på han, og Heidi vil prioritere Kim ved en eventuell parseremoni. Det som spørs er hvor mye Mads får smurt Kine :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå