Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Sinnsykt bra episode :D

Storkoste meg hele tiden, virkelig bra. Spennende seremoni og dramatikk rundt det. Kine begynner å bli plagsom egentlig, jævlig rått at Mads valgte Kine når hun sto ledig igjen, mens Marius som var SÅ selvsikker og ikke ga Mads en sjanse, måtte reise hjem selv :D Strålende. Dramatikk neste uke også ser det ut til, Ole er nok ikke veldig glad for at Kim kommer tilbake sånn som det ser ut. Dette er som gamle Paradise sesonger det, sånn som jeg husker det med spenning og intriger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Strong episode.

Ole, he mad? Ye hes mad.

Kine er crazy-bitch, ho er sikkert typen som kommer med selvmords trusler hvis typen vil slå opp.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Herlig å se en skikkelig "tøff" gutt gråte i minst 8 separate klipp. Der er forskjellen på han og Niklas, selv om jeg ikke tror NIklas heller er så mye til tøffing når det virkelig gjelder :p

Det er også kjedelig at regien tar helt overhånd over parsermoniene. Rekkefølgen på torsdagens sermoni dikterte utfallet. Dette bare for å beholde Mads og at Kim sin plan skulle ha mulighet til å lykkes.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Og takk gudene for det. Stavanger-Marius er kanskje den kjipeste personen som noen gang har flasha kanintenna sine på Paradise Hotel.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Kine er ei kjip sutrekjerring. Gleder meg til å se Mads irritere henne enda mere i neste uke.

Hadde bare vært så utrolig fantastiskt bra om Mads lurte Kine til sengs denne uka :p

Tror også at selv om de syntes det var trist at Kim dro så var de nok litt glade også. så sikkert litt blannede følelser når han plutselig står der igjenn

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Enig. Ole så jo direkte sur ut når Kim kom. Kanskje han føler seg skikkelig lurt?

Det har ikke falt deg inn at den sureminen til Ole kan være helt klippet ut av kontekst?

Lenke til kommentar

Enig. Ole så jo direkte sur ut når Kim kom. Kanskje han føler seg skikkelig lurt?

Det har ikke falt deg inn at den sureminen til Ole kan være helt klippet ut av kontekst?

Jo, selvfølgelig. Men han var sur når Kim stelte seg bak Heidi også, så jeg tror han mistenker at noe ikke var helt som det skal og at det kan gå utover han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...