jahas Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 HAHAHA, klysa da, stakkars xd Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 HAHAHA, klysa da, stakkars xd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Yeah, Niclas på solo! Fullt fortjent! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det fortjente han klysejævelen..... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Faen så dust han krølltoppen virker... Jobba med han på flyplass(!). Vi kalte han tåka. Spread the word Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha, hvordan var han egentlig? Og hva jobbet han med på flyplassen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Hvor er Ålesund? 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hahahaha, hver gang jeg ser noe av Joachim flirer jeg, digg kar! Jeanette og Maren lett penest selvsagt. Stephan er fra Ålesund ja, ikke langt fra her. Veeeeldig klysete folk. " e e fra ålesunn å e he drage på damene " Hvor er Ålesund? noob! Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Han med krøllene ser jo faen meg ut som en uteliggere. Niclas er jo en kul type da Er det bare meg som ser at det i hver serie er en fra Oslo Vest/Bærum og Drammen? 2 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Joachim kommer LANGT i år, mark my words. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har en i klassen fra ålesund, PRIKK lik Raj i Big Bang Theory! Må glise litt vher gang jeg ser han. Stakkars gutten skjønner ikke hvorfor jeg alltid gliser av han. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skogtrollet irriterer meg no sjukt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Joachim kommer LANGT i år, mark my words. Desverre.. så må jeg Confirme! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg husker ikke hva noen heter. Er det bare jeg som er forferedelig dårlig på navn? Og ja selvfølgelig havnet han fyren på solo. Noen ting er bare ganske obviously. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Skogtrollet irriterer meg no sjukt Kurt Nilsen er jo rå. Den latteren, det håret, de tenna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå