Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har vært ganske lei av Kim, men dersom han klarer dette oppdraget høster han creds fra undertegnede. Det er i utgangspunktet ikke noen lett jobb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Hva går dette oppdraget ut på? Planlegger ikke å returnere til serien før i neste uke. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han må få Heidi til å IKKE velge ham ved parseremonien (han må holde dette hemmelig for alle og MÅ stille seg bak henne). Så nå går han rundt og prøver å lyve for alle at han hater å være på Paradise Hotel og vil hjem osv Han må kontinuerlig lyve fram mot parseremonien overfor alle OG få Heidi til å ikke velge ham framfor en annen (det innebærer selvsagt at han også må få noen andre til å stille seg bak henne). Greier han dette vil han få en fordel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Savner litt desse gutta da http://www.youtube.com/watch?v=2gY3X6qwdXw 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Bare jeg som reagerer på at alle kliner med alle? Vet ikke om det er jeg som er kresen, men jeg hadde ikke likt at dama jeg kliner med hadde klina med 3-4 gutter før på kvelden Det har vel ikke så mye og si, ettersom guttene har greid å kline med de 3-4 guttene selv i tillegg. Det jeg reagerer på derimot er klining med en homse! Ikke at jeg er homofob, men skulle jeg faktisk dradd meg til å klint med en gutt, skulle jeg iallefall vært 190% sikker på at han ikke nøt det! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det jeg reagerer på derimot er klining med en homse! Ikke at jeg er homofob, men skulle jeg faktisk dradd meg til å klint med en gutt, skulle jeg iallefall vært 190% sikker på at han ikke nøt det! Oi ja, dritfarlig ass... 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det skulle ha kommet inn jenter denne uken hvis det skulle ha være fair. Men de hadde vel ikke vært noe å skryte av uansett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det jeg reagerer på derimot er klining med en homse! Ikke at jeg er homofob, men skulle jeg faktisk dradd meg til å klint med en gutt, skulle jeg iallefall vært 190% sikker på at han ikke nøt det! Oi ja, dritfarlig ass... Nå er du jente, og jenter generelt har et helt annet forhold til det samme kjønn, enn hva gutter har i mellom seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det jeg reagerer på derimot er klining med en homse! Ikke at jeg er homofob, men skulle jeg faktisk dradd meg til å klint med en gutt, skulle jeg iallefall vært 190% sikker på at han ikke nøt det! Oi ja, dritfarlig ass... Nå er du jente, og jenter generelt har et helt annet forhold til det samme kjønn, enn hva gutter har i mellom seg. Fra Urban Dictionary, just sayin. Gjelder en del fruer på forumet, no hate. "females on message boards and chats usually visited by guys(gaming, skating, heavy metal) who make a big deal of being female. they will post pictures and links to pictures of themselves scantily clad so the guys will tell them how hot they are. and they will." Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg poster endel bilder av meg selv her inne, eller i RPP da. Løp og se! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Om en person nyter det, så bør man vel være glad på den personens vegne, ingen grunn til å ha den barnslige (sadistiske?) holdninga om at det er ille hvis andre nyter det. Også må jeg bare si at jeg vet ikke hvorfor man skulle kysse en annen mann hvis man ikke er (litt) homofil. Jeg ville ihvertfall aldri gjort det. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Kveldens episode var virkelig så spennende? :!: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Savner litt desse gutta da http://www.youtube.com/watch?v=2gY3X6qwdXw Hahaha. Stian er beste deltakeren som har vært med da. Jævla rå type. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå har ikke jeg sett på paradise på en stund, men hva skjer med han Mads? Er han kommunist? Che Guevara tatovering og håndkle? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Han er politiker, i FRP. Hva i helvete! Hørte Heidi nevne det nå. wtf? vet han ikke hvem Che Guevara var? For en klovn! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Han er politiker, i FRP. Hva i helvete! Hørte Heidi nevne det nå. wtf? vet han ikke hvem Che Guevara var? For en klovn! Blander du litt navn nå? Mads studerer historie og har en tatovering av Che, han vet nok selv hvem Guevara er. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Går nok heller på at Che Guevara tilhørte den ytterste venstre siden av politikken og at det er mildt sagt merkelig å være tilhenger av han som frp-politiker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Men han er frp politiker? Får det ikke helt til å stemme... Edit: Ja som -Sindre sa, de står jo på helt forskjellige sider politisk. Resten av partiet hans ser jo på Che som en terrorist. Endret 4. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Leste en artikkel hvor Mads fortalte at FRP godkjente hans Paradise Hotel-opphold. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå