Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han må få Heidi til å IKKE velge ham ved parseremonien (han må holde dette hemmelig for alle og MÅ stille seg bak henne). Så nå går han rundt og prøver å lyve for alle at han hater å være på Paradise Hotel og vil hjem osv :p Han må kontinuerlig lyve fram mot parseremonien overfor alle OG få Heidi til å ikke velge ham framfor en annen (det innebærer selvsagt at han også må få noen andre til å stille seg bak henne). Greier han dette vil han få en fordel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare jeg som reagerer på at alle kliner med alle?

Vet ikke om det er jeg som er kresen, men jeg hadde ikke likt at dama jeg kliner med hadde klina med 3-4 gutter før på kvelden :p

Det har vel ikke så mye og si, ettersom guttene har greid å kline med de 3-4 guttene selv i tillegg.

Det jeg reagerer på derimot er klining med en homse! Ikke at jeg er homofob, men skulle jeg faktisk dradd meg til å klint med en gutt, skulle jeg iallefall vært 190% sikker på at han ikke nøt det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det jeg reagerer på derimot er klining med en homse! Ikke at jeg er homofob, men skulle jeg faktisk dradd meg til å klint med en gutt, skulle jeg iallefall vært 190% sikker på at han ikke nøt det!

Oi ja, dritfarlig ass...

Nå er du jente, og jenter generelt har et helt annet forhold til det samme kjønn, enn hva gutter har i mellom seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Oi ja, dritfarlig ass...

Nå er du jente, og jenter generelt har et helt annet forhold til det samme kjønn, enn hva gutter har i mellom seg.

Fra Urban Dictionary, just sayin. Gjelder en del fruer på forumet, no hate.

"females on message boards and chats usually visited by guys(gaming, skating, heavy metal) who make a big deal of being female. they will post pictures and links to pictures of themselves scantily clad so the guys will tell them how hot they are. and they will."

Lenke til kommentar

Om en person nyter det, så bør man vel være glad på den personens vegne, ingen grunn til å ha den barnslige (sadistiske?) holdninga om at det er ille hvis andre nyter det.

Også må jeg bare si at jeg vet ikke hvorfor man skulle kysse en annen mann hvis man ikke er (litt) homofil. Jeg ville ihvertfall aldri gjort det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...