Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Og alle bør vite at FRP og Che ikke har så mye med hverandre å gjøre. Men ellers er han lett den mest underholdende av gutta der inne. Har fått skikkelig avsmak på Madelen etterhvert. Skal alltid stikke det lille rotteansiktet sitt opp i alle andre sine saker, og spiller bare på at hun er så søt. Håper Marius, Ole eller Micke ryker ut, helst to av dem. Morro med lytt nytt kjøtt som kan skape litt mer liv enn å snakke om Drammen, synge eller sippe over å føle seg utsatt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Helt enig med det du sier om Madelen. For et ekkelt kvinnemenneske. Får frysninger når hun prater på to/tremannshold med noen og forteller dem hva de bør gjøre, samt sier "ja, ja, ja, ja," når den andre legger ut om sine synspunkter. Hun har alltid noe å si om alt og alle og er uten tvil den mest dobbelmoralistiske personen der inne. Tror jeg hadde kommet svært dårlig overens med henne om jeg hadde vært deltaker. 1 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det kun jeg som synes at Kine har puppa ganske så langt ned på magen ? Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Konge med en gutt som skiller seg litt ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 I dag ryker sikkert Kim på samme måte som Jeanette gjorde. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 I dag ryker sikkert Kim på samme måte som Jeanette gjorde. Hehe ja, så skulle Anne kommet inn igjen å få bo sammen med Mads Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Litt morsomt å se at "kvinnene" på hotellet blir helt forvirret når de ser en person som er litt annerledes enn dem. Eneste Maren som så ut til å like ham jo Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sant nok, Maren så ut til å like dem begge hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Først flyr folk rundt der inne og sier at alle skal få en fair sjanse. Og nå kjefter dem på hverandre fordi folk snakker sammen med de nye. Jejeje. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 At alle skal få en fair sjanse er bare noe de sier for å rettferdiggjøre å dumpe sine gamle partnere. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Husker at både Kim og Ole har sagt det, og det har aldri virket som noen av de har ønsket å bytte partner. Er sikkert noe som henger igjen fra Joachim styrte hotellet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Haha, stakkars stavanger-gutten Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vanskelig oppdrag for Kim. Kan bli spennende dette her fremover nå, litt mer som står på spill ettersom det nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Åssen skal han greie det oppdraget, lurer nå jeg. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Bare jeg som reagerer på at alle kliner med alle? Vet ikke om det er jeg som er kresen, men jeg hadde ikke likt at dama jeg kliner med hadde klina med 3-4 gutter før på kvelden Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kan tenke meg omgangskretsen til disse menneskene er ganske utsatt for herpes og andre ulumskheter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mr Vindel har vel vært bortpå "et par"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå