Wubble Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Konge, nå blir det litt mer behagelig å se på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Hva skjedde da? Hvem røk? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Wohooo! Herlig valg av Marius! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg vurderer å se de 4 siste episodene bare for å få med meg trollet dere prater om her. Virker som noen heller intressante episoder med en så fæl person der inne Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Trollet er borte, Ajaco, takk Gud for det!!! EDIT: Jeg møtte for øvrig trollet i dag på Briskeby i Oslo. Hun ser ikke noe bedre ut i virkeligheten Endret 28. april 2011 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er puppene til Kine ekte eller ikke? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Maren er helt rå på manipulering, hun klarte faktsik å sippe seg vidre var uansett det beste valget Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fikk Ole duppa den eller? Så ut som han var ganske intim Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fikk Ole duppa den eller? Så ut som han var ganske intim Virka som Keene var keen iaf 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 La henne bli en stund til, kan jo bli lutt god tv av det siden mange der inne missliker henne sånn. Maren kan rett og slett ikke ryke. Det tillates ikke fra produsenten. Er nok mer som foregår i kulissene enn de fleste er klar over her. Ganske mye regissert, er for eksempel ikke tilfeldig at Maren kom rett inn igjen etter hun var blitt sendt hjem. Reagerer også på handlingene der inne. Akkurat det samme som skjer hele tiden, hver eneste dag. Jeg tror nok ikke deltagerne har så stor frihet til å gjøre hva de vil. For min del hadde det nok blitt nesten som å sitte i fengsel, bare et slapt et. Er jo ganske så innestengt når man er der igrunn. Noen som har utpekt en favoritt enda da? Jeg heier på Ole, konge fyr. Er også jævlig morsomt når han snakker om Drammen, elvebyen så står det Drammen i bakgrunnen akkurat som i Hollywood Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) La henne bli en stund til, kan jo bli lutt god tv av det siden mange der inne missliker henne sånn. Maren kan rett og slett ikke ryke. Det tillates ikke fra produsenten. Er nok mer som foregår i kulissene enn de fleste er klar over her. Ganske mye regissert, er for eksempel ikke tilfeldig at Maren kom rett inn igjen etter hun var blitt sendt hjem. Reagerer også på handlingene der inne. Akkurat det samme som skjer hele tiden, hver eneste dag. Jeg tror nok ikke deltagerne har så stor frihet til å gjøre hva de vil. For min del hadde det nok blitt nesten som å sitte i fengsel, bare et slapt et. Er jo ganske så innestengt når man er der igrunn. Noen som har utpekt en favoritt enda da? Jeg heier på Ole, konge fyr. Er også jævlig morsomt når han snakker om Drammen, elvebyen så står det Drammen i bakgrunnen akkurat som i Hollywood Det er relativt strengt om hva de har lovt til å gjøre og si iallefall. Og ikke minst det er veldig "strengt" for hva som vises på TV. Som påpekt tidligere, vi ser fryktelig lite om hva som faktisk skjer. Lagt merke til at de som godt som aldri snakker om livet utenfor Paradise? Viste du at parsermonien, som varer 5-10 minutt på TV, bruker de flere timer på å spille inn? Lagt merke til at de aldri har sendt inn noen grå mus inn igjen, som bare svirrer i bakgrunnen og ikke lager noe drama eller intriger? (f.eks. Helfner i fjor, eller hun første som røk ut fra sesong 1) Når enn legger merke til og få høre om sånt forstår enn hvor regissert opplegget er, syns da allikvel det er tragisk at årets sesong er så daff som den er. Endret 29. april 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Straks ny uke, liten teaser. Etter det jeg kunne se på forrige episode dreier den ene av de nye deltakerne seg om enten en gammel deltaker denne sesongen eller en tidligere deltaker. Ny uke på Paradise Hotel, og det markeres med to nye gjester inn på hotellet. Jentene blir naturligvis glade når de får beskjed om at det dreier seg om to gutter, men de to får veldig ulike mottakelser. De to nye gjestene er nødt til å gjøre seg husvarme fort, for mot slutten av uka må en av gutta på hotellet sjekke ut igjen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Les emnetittelen (og gjerne førstepost) før dere skriver folkens, dette er en spoilerfri tråd. Avsløringer eller rykter om ting som ikke er sendt på TV tar vi her. 1 post er flyttet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Leste på bloggen til Maren: Sprm: Hva gjorde dere på lørdager og søndager ogsånt? Svar: Jeg får ikke lov å fortelle om produksjonen! Tror dere at de var utenfor hotellet når "de hadde fri"? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er det så vanskelig å skjønne, de har ikke "fri" noen dager. Det filmes 7 ganger i uka, men de slår det ned til 4 episoder. Er det så vanskelig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Virket ikke sånn da de snakket i en episode for litt siden Og uansett, vet du hva de driver med? Er en grunn for at de har taushetsplikt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 En Paradise uke er ikke det samme som en vanlig uke... Eksempel: 1. Uke: mandag - torsdag 2. Uke: Fredag - mandag Var det ikke sånn vi ble enige om at det var i fjor? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 De går rett fra torsdag til mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå