Olgadolga Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Får lyst å slå inn skallen på det jævla ludderet Maren. Uansett om mora daua rett før ho dro til Mexico, så håper jeg inderlig hun ryker på ræv ut fort som fy. Bedre er det jo ikke at Anne kommer inn som en erstatter om Maren ryker, med andre ord. Uansett om det blir Maren eller Anne som ryker i morgen, så vil man sitte å irritere seg hver gang de åpner kjeften. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Anne er både stygg, dum og sosialt tilbakestående. Av flere tusen søkere, så var hun liksom en av de 20 peneste? Har forresten blitt litt mere fan av Maren igjen, hun blir jo presset som faen nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Uansett hvor grinete og sippete Maren er, så irriterer jeg meg over trynet, holdningen, væremåten, stemmen, klærne og håret til Anne. Hun er selve definisjonen av en horribel jente. Nesten så jeg takker høyere makter for at jeg har sluppet å være inne på hotellet med et slikt kvinnemenneske. VÆRSÅSNILL RYK UT. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 La henne bli en stund til, kan jo bli lutt god tv av det siden mange der inne missliker henne sånn. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 La henne bli en stund til, kan jo bli lutt god tv av det siden mange der inne missliker henne sånn. Jo mindre tid i TV-ruten for mummitrollet, jo bedre. Dette er som å se på en flyulykke I EN FLYULYKKE. Det holder med én (selve programmet). To stk blir for mye. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvorfor i kråkenes navn sminker hun seg så mye? Hun så kanskje 10 ganger bedre ut (ikke det at hun ble noen stunner av den grunn) uten all den sminken, rart hun ikke ser det selv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tror jenter har vanskeligheter med å se sånt selv. Har mange venninner som hadde blitt veldig mye finere uten mye/tung sminke. Men det er liksom ikke noe man sier til noen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hun ser ut som en drag queen. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hun er jo en 8'er når hun har fixa seg... Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hun er jo en 8'er når hun har fixa seg... På hvilken skala? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hun er jo en 8'er når hun har fixa seg... På hvilken skala? Han var ironisk. Hun ga seg selv en "8er etter at jeg har fikset meg". Hvilket selvsagt er helt latterlig, hun er en 3er. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Okay, da gir det litt mer mening. Jeg har som sagt bare sett en episode av dette, og fikk kun inntrykket av at hun snakka alt for mye. :!: Og så ut som et huletroll, obviously. Lenke til kommentar
Populært innlegg Stoic Skrevet 28. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Det som er så jævla håpløst er at alle skal være så forbannet gode venner hele tiden. Faen meg kosetime i barnehagen hver dag. Kim er bare dum og sitter der med skeivtanna si. Ole prater bare om Drammen. Før hadde jeg ikke noen spesielle fordommer mot Drammen, nå har Ole klart å få den på topp ti listen over byer jeg aldri vil besøke. Hjembyen må se seg slått av Mogadishu og Bagdad. Micke er like anonym som den stygge partneren sin, og det eneste han gjør er å synge de stygge balladene som god natt sanger. Jeg skjønner han godt egentlig, jeg ville også gjort alt jeg kunne for å få udyret til å sovne... Marius er jo i og for seg ok, han bare går rundt og er fjollete. Vindel prøver å lage liv, men det blir like håpløst som å lage et bål med bløt ved og flint. Skjønner ikke helt greia med at han skal "kline inn" alle de nye jentene. Hvem ga han førsterett? Jo, fordi han har hatt sex med så jævlig mange. "Har jeg hatt sex med alle damene i verden? Ja, det har jeg. Har jeg hatt sex med alle damene i verden to ganger? Ja, det har jeg. Har jeg to pikker? Ja, det har jeg. Jeg er Niklas Vindel!" *I'm a man-themen hans her". Blant jentene er det ikke noe håp. Maren sine meninger forandrer seg like mye som den leppa hennes når hun prater. Men hun kan spillet, strategisk smart å grine under Pandora for å fjerne presset, samt å sette seg på solsengene når hun ville være "alene". Da går du på rommet, ikke rett foran alle. Men hun ryker nok ikke denne uken. Heidi er jo søt, ler hver gang hun åpner kjeften. Både på måten hun "pjatej på", det hun sier og hvordan hun ordlegger seg. Favoritt der inne. Nora er jo bare rar av utseende. For lubb til å være pen, og anonym. Kine har ikke vist seg så mye enda, så kan ikke dømme henne nord og ned. Silikon? Eller ekte vare? DET er spørsmålet. Madelen kan ryke anyday. Butterface av rang, som er drittkjedelig. Få Bolla ut. Nå som gråmusa Jeanette er ute, vil jeg ha ut Madde. Etter hatobjekt nummer 1, Anne. Hun snakker høl i hodet på meg. Jeg trodde Nora var trollet der inne, men hun ble lett utkonkurrert der gitt. Trollet Anne hører nok til grupperingen Skogstroll og underarten Raglefant, fordi under det kråkereiret hun kaller hår, vokser det ut et nytt hode. Endret 28. april 2011 av Maddoc 12 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Haha! Ler så jeg griner av Vindel-parodien Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kim er bare dum og sitter der med skeivtanna si. http://www.tv2underholdning.no/gkn/paradisekim-hetses-paa-grunn-av-tanna-3468779.html Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det flere som sliter med TV3play, eller bare meg? Har prøvd nå i flere timer med forskjellige nettlesere, både Opera 11, IE8 samt Safari. Samme feilen i alle. Kommer opp melding om at "En feil oppstod i forsøket på å koble til serveren!". Forbasket irriterende. Noen som vet om en fiks? Jeg så nå på tv3play på mandag på akkurat samme maskin, og da virket det utmerket. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er ikke bare deg, veldig mange som ikke klarer å få sett noe der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Spent på hva som skjer i dag, og håper for all del Maren overlever. Hvis noen velger Anne fremfor Maren så er det noe galt med de folka der inne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg boikotter PH i kveld også. Første parsermonien i seriens historie jeg går glipp av. Forventer et sammendrag senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå