CAT0 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ja, nå står ikke verden til påske ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Faen...! Du får stikke innom butikken og trøste henne i morgen da. Antar at episoden ikke var verdt de 43 minuttene, så jeg setter pris på et kort sammendrag. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Gutta der inne trener jo i det minste. Jentene ligger jo bare og dasser hver dag. Det vet du helt sikkert ut ifra 1 time tv pr dag? Ang bildene av madde. Ingen som har hørt om photoshop? Ikke det at jeg tviler på at hun kan ha blitt rundere der inne, men det blir bare vas å spekulere i det. Jeg reagerer forresten på at vi alltid ser frokoster, men aldri middager...? Hadde jentene trent hadde nok TV3 sendt det på lik linje med guttenes trening. Både av humoristiske og "estetiske" årsaker. Er nok bare du som ikke ser at Madde begynner å bli enda større, alle andre ser det. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Fant et bilde til wikipediaartikkelen om kontraster: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 så jeg setter pris på et kort sammendrag. Samme her siden jeg ikke fikk sett episoden. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Gutta hadde satt opp to kollonner med jentene rangert fra sterkeste til svakeste spiller inne på hotellet. De to nye jentene valgte hver sin kollonne som de skulle bli godt kjent med. Nordlendingen vant enstemmig avstemningen ved parsplitten om å være mest populær av de to nye jentene og tok plassen til jenta på toppen av hennes kollonne, Jeanette som da måtte reise hjem. Det fører til sippefest blant jentene, da medregnet Ole. Senere på kvelden fester de og blir ganske fulle uten at det skjer noe spesielt spennende, men Madelen og Heidi planlegger atter en gang å begynne å spille. Ole og nordleningen kommer godt overrens forsåvidt. Lenke til kommentar
var kaffe = function Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeanette er firmenningen min eller noe sånt, btw Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Faen...! Du får stikke innom butikken og trøste henne i morgen da. Må nesten gjøre det... Blir sikkert ikke den eneste men. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har gått glipp av et par episoder nå, og skulle se de på tv3play. Noen andre som får opp at den "mister kontakt med serveren"? Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Håper Nora går på ræva ut, å det fort som juling!!!!!!! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Madelen sprenger kjolene hun har pakket med seg og hun har nok gått over i kategorien sexy-lubben imo. Hahaha SYKT skuffet over de nye jentene. Gi castingfolka sparken og få inn noen med pupper som vil ha sex på hotellet. Noe ala Stina fra Paradise DK hadde vært fint Endret 27. april 2011 av White Fox 5 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Virker ut som folk ikke har sett pupp før? Hver gang man ser ei pupp på tv så går hele forumet bananas "TIIIITS TIIIIIITS" Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Anne: "Jeg forsøker ikke gjøre noe spesielt for å komme inn i gruppa. Jeg bare gjør det som en normal person ville gjort." Takk for bekreftelsen på at du ikke er normal. 2 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Anne er rett og slett fæl å se på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Regner med at du er et glansbilde selv Lenke til kommentar
Populært innlegg Bartin Skrevet 27. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. april 2011 Er vel samma om jeg er et glansbilde eller ei? Hun ser fortsatt ikke ut. Og det er min personlige mening. 10 Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Maren er ikke sann. Det kan ikke være annet enn skuespill og taktikeri, blir rett og slett for kleint. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Etter å ha sett dagens episode av dette programmet (som forsåvidt også er første gang), skjønner jeg strengt tatt ikke interessen for det. Godt mulig at dagens episode ikke er representativ for resten av sesongen, men ja. HVA er greia med hun emosjonelle hormonbomben som sipper og gråter av hver lille ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå