Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Kan ikke si at Anne hadde fått meg til å snu hodet på gaten. 8? Det er jo ikke rart da, med mindre du er lesbisk. Jeg er absolutt ikke uenig, ikke akkurat noen eye candy. Crewet suger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ææææææææææææææææææææææææææææææhhhhh....... Herreguuuuud hvor finner de folka? Gaaaaad. /whine Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Makan til bortkasta tid. Heldigvis er det fotball hver kveld resten av uka, så jeg slipper å se dette tullet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Stoic Skrevet 25. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2011 Madelen begynner å bli bolle 12 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Madelen begynner å bli bolle Earth to Maddoc: Where have you been the last five weeks? Hun har jo vært chubby fra starten av, og oppholdet der nede har jo gjort henne gravid rundt lår, mage, armer, hake og alt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hun var fæl synes jeg. Men nordlendingen var jo kjempesøt, likte henne. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Madelen begynner å bli bolle Earth to Maddoc: Where have you been the last five weeks? Hun har jo vært chubby fra starten av, og oppholdet der nede har jo gjort henne gravid rundt lår, mage, armer, hake og alt. Tro hvilken mat de spiser ? Endret 26. april 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Godt Niklas liker jenter som spiser da . Men ja, enig med resten her, de nye jentene var ikke noe tess. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fy faen for en bra episode. Kanskje jeg bare sier det fordi det er lenge siden sist men jeg enjoya den ... Kine var hot. Pluss at hun gav seg selv bare 5! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Enig, Kine var skikkelig digg. Hun andre derimot Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For de som lurer så vil ikke TV3 vise Paradise Hotel Danmark i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Nedtur! Hvor skal vi få sett serien da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nedtur! Hvor skal vi få sett serien da? http://tv3.dk/paradise/afsnit ? Vist du er en jævel på dansk riktignok. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har sendt mail igjen og spurt om de har tenkt til å legge deg ut via TV3Play/ViaPlay. Ville vært meget skuff om jeg ikke får sett den danske sesongen i år. IT-Henrik, det fungerer ikke. Regionen vår er blokkert Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Madelen begynner å bli bolle Earth to Maddoc: Where have you been the last five weeks? Hun har jo vært chubby fra starten av, og oppholdet der nede har jo gjort henne gravid rundt lår, mage, armer, hake og alt. kontra Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Posituren har jo alt å si. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Positur har nok ikke ALT å si. Hun har helt tydelig lagt på seg og det er ikke rart når man ligger og soler seg 24/7, kun avbrutt av måltider bestående av feit meksikansk mat og store mengder alkoholinntak. Madelen sprenger kjolene hun har pakket med seg og hun har nok gått over i kategorien sexy-lubben imo. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Synest hun nye fra Sortland var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå