Latias Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Latias da. Slutt med det der. Greit da, skal la Madde få være i fred. http://www.youtube.com/watch?v=pXWik1hFFKY http://www.youtube.com/watch?v=Qii6zvSmOeA Gleder meg til den danske versjonen. Drama og intriger hele tida, pluss at deltakerne presterer å komme med gullkorn ganske ofte. Mye bedre enn den norske versjonen, der alle liksom skal være venner og ingen tørr å snakke negativt om hverandre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Møtte Jeanette mens hun var på jobb idag. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har hun begynt som bartender på bamses pub nå eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nei, hun jobber på parfymeriet. Var innom for å sjekke noe priser. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Amalie er en av de beste gjennom tidene i PH serien, fader som jeg lo av henne hver gang hun dukket opp. Danske versjonen ligger milevis foran den Norske, mange av de har også IQ der inne og ikke er redd for å si sin mening. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Gaad, ta denne danske runkingen over i en annen tråd da. Alle sesongene her inne har det blitt whinet om den danske, har sett noen episoder selv og det er oppskrytt som faen. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Husker jeg så en del av en dansk sesong, men gud hjelpe meg noe så uinteressant skal man lete lenge etter. Ikke skjønte man hva de sa og oppførselen til de fleste var ganske merkelig. Syns faktisk det er litt kjedelig når det ikke går i påsken jeg, er liksom noe som mangler da. Er jo litt spenning også, hvertfall av og til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har sett én sesong av Paradise Danmark, og det var helt rått. Regner jeg ikke helt feil var det i 2008? Rasmus, Gleager, Nicoline. Flott sommer med Paradise på kvelden. Ingen norsk sesong har klart å holde samme nivå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Stemmer det banansplitt, så hele sesongen igjen på nytt etter nyttår. Gode og gamle minner, og det er den beste sesongen. Programlederen Rikke er også 10x bedre enn Triana. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ligger den sesongen på tv3play? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Nei, den sesongen ligger på tv6play.se. Svensk undertekst, men det går Lagde en ny PH DK tråd så vi kan heller prate om den danske versjonen der, så slipper folk å bli sure - Trykk meg!! Endret 22. april 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 21.30 Paradise Hotel (25) (Paradise Hotel) Norsk realityserie. Gutta på hotellet får i oppdrag å rangere jentene etter hvem de opplever har mest makt. Denne rangeringen viser seg å få større konsekvenser enn først antatt. I kveldens episode sjekker også to nye gjester inn på hotellet, og til gutta store glede dreier det seg om to nye jenter. De får i oppdrag å innynde seg hos hver sin allianse allerede første kvelden på hotellet, og blir med det kastet rett ut i det intrikate spillet. Les mer om serien Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har ikke tenkt på PH siden det tok pause. Kanskje benytte muligheten til å drite i å se? Hmm! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Synes nivået tok seg opp ganske greit den siste uka før påske. Det skal også komme inn to jenter, så mest sannsynlig blir det mer drama nå. Jeg gir serien en uke til. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hehe, liker hvordan du gir det selv grunner til å se på serien videre Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Let's face it, det er lettere sagt enn gjort å holde seg unna serien... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hvor mange ganger har du gitt serien en uke til? Er vi oppe i 4 uker nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Skjer med forumet? Anne virket ikke helt normal. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kan ikke si at Anne hadde fått meg til å snu hodet på gaten. 8? Ser frem til at Kim skal kline med henne da Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Helt seriøst, crewet som velger ut damene i serien skulle ha vært sparket for lenge siden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå