Bandidos-Pelle Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Heidi og Madelen må ut pronto. Tragiske deltakere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Heidi er jo den som er mest artig, er så gøy å høre henne prate. Drar på smilebåndet hver gang jeg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bra episode. Creds til Kim for å lage drama.. Creds til Kim? Det er ærlig talt PH-Crewet som ba ham å gjøre det. Det skal virke sånn at det er fra dem selv men det er PH som ber den og den deltakeren til å gjøre ditt og datt for å lage drama. Når det ikke skjer noe på flere dager så setter PH-Crewet foten in. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg sånn over lille-Niclas. Liten pappagutt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Synes Niclas er litt festlig å høre på. Er noe morsomt med talemåten til vestkantgutter. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Merkelig ordtak og. "Hive mer ved på bålet" eller hva det var... Har aldri hørt den varianten før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 "Rygge en snickers" :!: Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Synes det er artig når han dævver helt. 3 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg syns han er dvask. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Aaah, dobbeltkonsonanter til drammenserne.. Hørte Vindel si "studdere" som i "studere".. Blir helt oppgitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er mange dialekter som sier det da, ikke bare de fra Drammen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er det sikkert, men nå snakker jeg om det som skjer på Paradise og ikke alle andre steder i Norge. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Synes det er artig når han dævver helt. Jeg bare dævver helt av Niclas ass. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Aaah, dobbeltkonsonanter til drammenserne.. Hørte Vindel si "studdere" som i "studere".. Blir helt oppgitt Bannan, sallami og mobbil. Sånn det skal være.. Dette er rett og slett en dialekt sånn som alle andre. Jeg ble mer oppgitt av å høre på Stephan. Selvom jeg ikke hadde noen grunn til det.. Bare at jeg ikke likte dialekten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er det sikkert, men nå snakker jeg om det som skjer på Paradise og ikke alle andre steder i Norge. Du har jo et hatforhold til de stakkars folka som er fra Drammen i PH. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Neh, jeg digger Vindel. Det er bare dobbeltkonsonanter jeg irriterer meg over. De irriterer seg sikkert over skarre-r'en min og. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Fikk ikke sett gårsdagens episode på grunn av fotballkamp på puben. Kan noen gi meg en rask update? Endret 13. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 På bildet synes jeg du ligner litt på ham, rightz? Men etter jeg så bloggen din, trekker jeg det tilbake Haha, ja.. ligner ikke saa veldig annet enn paa bildet paa forumet her nei : p Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Med andre ord: En jævla PR-kåt homo Eller: En jævla PR-kåt gutt Stemmer Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Fikk ikke sett gårsdagens episode på grunn av fotballkamp på puben. Kan noen gi meg en rask update? Daniel er partner med Maren nå, Marius med Nora. Kim og lille Niclas bestemte seg for å lage enda mer helvete i Maren&Kim sagaen, så Kim rota med jeanette foran trynet på Maren, resten av episoden går ut på krangling mellom jeanette,maren og madelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå