stasomfaen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg kjenner han homofile som kom inn, blir nok noe liv.. Litt av en villmann han der. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) På bildet synes jeg du ligner litt på ham, rightz? Men etter jeg så bloggen din, trekker jeg det tilbake Endret 12. april 2011 av Manken Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg kjenner han homofile som kom inn, blir nok noe liv.. Litt av en villmann han der. Syns det virket litt rart det han sa om at Paradise er det absolutt sykeste du kan oppleve i løpet av livet. Man blir jo kjendis såklart, mem bortsett fra det, hva har man egentlig oppnådd med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg kjenner han homofile som kom inn, blir nok noe liv.. Litt av en villmann han der. Syns det virket litt rart det han sa om at Paradise er det absolutt sykeste du kan oppleve i løpet av livet. Man blir jo kjendis såklart, mem bortsett fra det, hva har man egentlig oppnådd med det. Herregud da, ikke lat som at drømmejobben din ikke går utpå å selge one piece! 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg trodde Jersey Shore inneholdt mye drama og merkelige tanker. Årets sesong av paradise er jo enda verre... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Oh my god.... Dette er storm i et vannglass, intet mer. Fuck Madelen forresten, hun har faen ikke noe med det der å gjøre. Plagsom person og fullstendig uten personlighet, som bestandig skal snakke høyest og tror hun har rett. Endret 12. april 2011 av kremt 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Dam dam dam daaaaaaaaaa! Maren er stalker.. Endret 12. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Drittsesong. Ingen personer med litt karakter eller x-faktor i årets sesong jo.. Jentene er jo dørgende kjedelige hele gjengen og sykt pripne. Eneste de stiller med i årets sesong er Madelens rumpe, men ingen får jo lov til å ta for seg bak der uansett så moroa blir litt borte.. Gutta skaper ikke veldig mye mer og han ene nye(Daniel) har vel så vidt fått to setninger på lufta. Ikke det at savnet etter mer screen time med han er stort. Blandt gutta så mangler de også en klassisk player ala Gleager. Vindel kunne skapt litt moro, men ikke med de jentene der. Og hvorfor Kim er så ettertraktet er for meg helt uforståelig. De castingfolka må være rusa hele gjengen. Endret 12. april 2011 av White Fox Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Glad Maren ikke er forelska i meg. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skal jeg fortelle hvorfor Marius sa det? Fordi han alltid har hatt lyst til å komme på tv.. Han jobber som bartender og det er liksom det han brenner for.. Han fester og morer seg og det er det han liker. Det er det han vil, og jeg skal ikke si noe på det. Derfor sa han det. Han har ikke "ødelagt framtiden som businessmann" eller hva det nå enn er når han allerede har bestemt seg og vet hva han vil. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Med andre ord: En jævla PR-kåt homo 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Fikk ikke sett, noen som har et kort sammendrag? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ser ut som TV3 har faila litt med opplasting av dagens episode. Umulig å få sett jo! ;s Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Daniel er partner med Maren nå, Marius med Nora. Kim og lille Niclas bestemte seg for å lage enda mer helvete i Maren&Kim sagaen, så Kim rota med jeanette foran trynet på Maren, resten av episoden går ut på krangling mellom jeanette,maren og madelen. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Med andre ord: En jævla PR-kåt homo Eller: En jævla PR-kåt gutt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Uff, orket bare halve episoden. Nå har jeg offisielt gitt opp denne sesongen, lykke til dere som fortsetter å se på inb4 Jason watches every single episode... Endret 12. april 2011 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Bra episode. Creds til Kim for å lage drama.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Endelig litt spenning 8 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jepp, endelig skjer det noe. Fabelaktorini at Madelen endelig blir busta for å være nikkedukka til Maren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå