Schjellin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 get the fuck out of here. Du er en skam. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 GRINE? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA FLAUT. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Så med et halvt øye i dag. Det ser i hvertfall ut som det begynner å bli litt liv i neste uke, hvis det ikke bare var fiffig klipping. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Arrogansen hans har stått for brorparten av underholdningen, så sånn sett er det synd at Stian røk. Ser ut som at det blir en morsom episode på mandag, men hvor mange ganger har vi ikke blitt lurt av slike teasere før? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hm var det petter fra i fjor jeg så? wutwut! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da er tidenes kjedeligste paradise-episode overvært. Herregud så kjedelig. Det morsomste i hele dag var reven som sippet rødvin om natten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sykt lættis å se Heidi være "taktiker" Alt de gjør går motsatt av det ho vil. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 På episode 17 (link: http://www.tv3play.no/play/243942 ), 38 minutter ut i episoden begynner Playstation 3 spillet HEAVY RAIN soundtracken hvis dere ikke fikk det med dere. Heavy Rain sangen: http://www.youtube.com/watch?v=g_pzIWp5kCA 2 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Og den sangen når Madison er på rommet til Pablo eller hva han het har vært flere ganger. http://www.youtube.com/watch?v=ihPOpKRZJrU 0:32 Endret 8. april 2011 av Mad Esc Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg sier det igjen: For en kjedelig gjeng. OG HVORFOR VELGER DE JENTER SOM NORA? FOR Å LAGE MASSE LIV? For å dekke kvoten "Smålubben, skjevøyd gråmus" Det er noe med øya ja? 'har stussa litt over det di står litt langt fra hverandre Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hm var det petter fra i fjor jeg så? wutwut! Si at du kødder. Faen heller om dvergmongoen skal inn igjen. 2 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvorfor får VG lov til å spoile hele tiden? Får de tilgang til episodene lenge før oss, for å kunne skrive artikler før episodene er gått? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vanlig det ja, filmer, musikk osv. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hm var det petter fra i fjor jeg så? wutwut! Si at du kødder. Faen heller om dvergmongoen skal inn igjen. Ja... haha jævlig dårlig sladdet også. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg tror jeg gir opp denne sesongen, er jo ikke noe som skjer. Nå ser jeg på krangelen mellom Lene og Margrethe fra første sesong Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Carl, Emil, Stian(sesong 2), Petter(sesong 1), Mats(sesong 1), Thea, Lene, Pernille, Nanna og en ny smellekker dame. Hadde dette vært deltakerne på hotellet nå så hadde det blitt rått. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Savner torbjørn på lista di, han levde virkelig i sin egen verden, herregud for en vittig kar Torbjørn,Petter P,Emil,Carl og Mats - Pernille,Thea,Nanna,Victoria og Lene, fyfaen, da snakker vi action. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Ja, greit. Stian må vi jo og ha, så det blir en gutt for mye det, men da bare kubber han på solo Likte ikke Victoria, men hun skapte action så ja! Endret 8. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er litt funny at folk som klagde veldig mye på deltakerene fra sesong 1 og sesong 2 liker plutselig de deltakerene.Trodde folk ville ha harmonisk sesong? Snakk om å snakke mot seg selv. latterlig:p Det er litt funny at folk som klagde veldig mye på deltakerene fra sesong 1 og sesong 2 liker plutselig de deltakerene.Trodde folk ville ha harmonisk sesong? Snakk om å snakke mot seg selv. latterlig:p Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hehe, du husker akkurat hvem som klagde du eller? Folka fra s1&2 fremstår som guder og gudinner ifht til folka denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå