The Doctor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sitter fremdeles selv hver kveld, halv 11, og lurer på om jeg enten skal se PH eller fortsette på sesong 1 av Twin Peaks. Tough one, blir som oftest PH. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 er disse vaskebjørnene vi ser av og til deltakere? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Pen utsikt i dagens episode 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Så ikke pga. United-kamp, er episoden verdt å kaste bort 45 minutter på? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nop. Kveldens episode:Kim ble mr. Paradise og tar med seg Heidi på date. De kjører vannscooter og får en god middag. Kim får deretter oppgave, sammen med Heidi, om å finne en partner til den nye svensken. Valget faller til slutt på "store Nicklas" og han må dermed sjekke inn på solorommet. Maren og svensken blir et nytt par. Under pandoras eske blir Stian spurt om han stoler 100 % på den nye partneren sin, Nora, noe han gjør og kommer dermed til å føle seg trygg under par-seremonien på torsdag. Fakta er at Nora kommer godt overens med svensken og har sagt til han at han står trygt bak henne. Maren har også sagt at Nicklas den store står trygt bak henne. Mye tyder på at Stian må forlate hotellet på torsdag. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) EDIT: Fail. Endret 6. april 2011 av McMuffin Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Absolutt ikke. Sugen episode, sugen sesong, sugent PROGRAM. Er jævlig lei av at det ikke skjer noe. Jeg gir serien èn uke til, og skjer det ikke noe gøy/spennende/interessant snart, gir jeg opp. Forferdelig. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Stian er skikkelig frustrert nå, haha. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 United-kampen var hvertfall kjedelig den halvtimen jeg så av den Så du kan nok likegodt se PH ogsål når du har sett den. EPIC ass til Nora der de holdt på med yoga Jævlig kult med disse vaskebjørnene som kommer inn av og til egentlig I dag rappa de mat og i går var de vel i bassenget en tur vel? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det morsomste som har skjedd hele sesongen var da Maren kommer med gullkornet (skriver fra hukomelsen): "Kim er så umoden. Jeg merker at det er et års forskjell på oss da, for å si det sånn. Hadde han vært litt mer moden, hadde han turt å prate med meg". Lol'd hard. Maren er så tragisk. 1 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Synes ikke Heidi er noe pen i det hele tatt, noen ganger regelrett stygg. Madeleine mener Kim er en 8? Beinbygningen i fjeset hans er jo voldtatt. Endret 6. april 2011 av Erratum Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ingen har lik smak, er det vanskelig å forstå? 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Takker for update Hanemann. Fikk ikke sett episoden selv, men tydeligvis ikke et stort tap. Sesongen har floppa som faen, desverre. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Syns Heidi ser litt gammel ut. Men syns hun og Jeanett (hun mørkhåra) er de søteste ^^ 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Blir Jeanette/Jeanett for min del, har aldri hatt store sansen for blondiner. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 syns FAKTISK Nora er ganske pen jeg.. selvom hun er mest lubben der inne. håper på stian forsvinner i dag :O Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Der er jeg faktisk uenig. Madelen er mer lubben. Nora har dobbelthake som gjør at hun ser uheldig stor ut. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Blir Jeanette/Jeanett for min del, har aldri hatt store sansen for blondiner. Well hello there. Klar for forumtreff nå kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå