Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Hva er galt med tribal? kan da se bra ut det. Som med alt annet Var det ment mot meg? Isåfall, har ingenting imot verken tribal eller Ole (sånn bortsett fra at han nevner Drammen hele tiden). Synes bare at ansiktsuttrykket hans på bildet var fett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Liker hvordan Maren, kan si at det finnes mange drittsekker av gutter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Reminder, hvis noen har glemt det: Ole og Nicklas kommer fra Drammen. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg tror jeg skal telle hvor mange ganger "Drammen" blir nevnt i løpet av en episode. Snakk om å være patriotiske Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Drammensere er veldig patriotiske, når det kommer til alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Sitter med CL-fotball i bakgrunn så fulgte ikke så godt med på episoden, men sa virkelig Kim at Mr. Paradise er noe av det største man kan vinne? Og sa Maren at hun er mer moden enn Kim bare fordi hun er ett år eldre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Småkjipt at Tv3 spoilet gevinsten til Kim da. Faen er vitsen med det liksom. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sitter med CL-fotball i bakgrunn så fulgte ikke så godt med på episoden, men sa virkelig Kim at Mr. Paradise er noe av det største man kan vinne? Og sa Maren at hun er mer moden enn Kim bare fordi hun er ett år eldre? Han sa vel at det var noe av det største han kunne vinne inne på hotellet. Og Maren slengte ut kveldens gullkorn, ja. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg sier det igjen: For en kjedelig gjeng. OG HVORFOR VELGER DE JENTER SOM NORA? FOR Å LAGE MASSE LIV? Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg sier det igjen: For en kjedelig gjeng. OG HVORFOR VELGER DE JENTER SOM NORA? FOR Å LAGE MASSE LIV? For å dekke kvoten "Smålubben, skjevøyd gråmus" 4 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg sier det igjen: For en kjedelig gjeng. OG HVORFOR VELGER DE JENTER SOM NORA? FOR Å LAGE MASSE LIV? For å dekke kvoten "Smålubben, skjevøyd gråmus" Det er noe med øya ja? 'har stussa litt over det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Montro hva som hadde skjedd, hvis det faktisk kom ei "jævla kul" jente fra Drammen, som han hele tia går og håper på. Endret 6. april 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det finnes ingen kule jenter fra Drammen 5 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ole er så teit. Jesus for en tragisk fyr. Til Maren: "Du kødder ikke nå?? Nå steller du deg bak Niklas!!" Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg liker Ole jeg, han er søt, og jeg støtter alt han sier. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Håper Ole kommer langt. Stian må ryke i morgen. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Agreed. Satser på at Nora backstabber han, og velger partysvensken som partner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 PH er faktisk så kjedelig i år at jeg ikke gidder å se mer. Har gitt det mange sjanser i form av at "Nå kommer det en ny person inn, blir sikker liv da", men den gang ei. Det har skuffet enormt og nå skal jeg gråte meg i søvn i ca. 11 dager i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå