Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hun oppfører seg som en liten fjortisjente om dette med Kim. Lenke til kommentar
Populært innlegg Manken Skrevet 4. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2011 Niklas: "Hvem butikk jobber du i?" *Facepalm* 12 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan ikke skjønne hvorfor jentene synes Kim er den kjekkeste på hotellet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Syns dem? Hvem syns du er kjekkest da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det egentlig noe Nicklas ikke dævver av? Noe han ikke synes er kleint? Og lol, hvor mange ganger per episode må Ole nevne Drammen? Jeg dævver 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kim er ikke kjekk, han er søt. Han har babyface. Men så er han jo ung, da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hahah, jeg dør av Heidi hver gang hun prater. Verdt å se PH pga henne :!: 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Haha ja, hun er jo søt da. Hva var det hun sa, etter hun klinte med svensken. Jeg tok av meg høyhælene, lukket øya og glemte de tynne leggene, og klinte til eller noe. Haha Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Eneste underholdningsverdien PH har igjen er gjennom å få meg til å le av hvor mye piss folka der ikke klarer å lire av seg. Fantastisk! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Å jeg elsker Niklas! "Jeg dævver litt av å sette opp show og sånt" hahah! Jeg synes Niclas er ganske folkelig. Jeg blir iaf pinlig berørt av å se dårlige opptredener, og det er det han hinter til. Tror Kim/Maren-forholdet får en kjølig slutt denne uka. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Elsker når Mr.Drammen alias Tribalguy ser inn i kameraet og ser jævlig alvorlig ut som om han tenker hardt. Man ser at det ikke er mye aktivitet oppe i topplokket da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ser ut som det har løsna litt hos jentene etter at Niklas kom inn. Enig med dere som klager over deltakerne. I fjor syntes jeg Niklas var litt kjedelig i forhold til de andre gutta. I år er han den helt klart kuleste, de andre er ikke i nærheten. Eneste var Joachim, men han daua litt etter han skjønte han hadde driti seg ut. Og når det gjelder Maren skjønner jeg godt at TV3 sendte henne rett inn igjen etter at hun røk. Hun er jo den eneste jenta som gir helt faen og slipper seg løs(på godt og vondt). Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Elsker når Mr.Drammen alias Tribalguy ser inn i kameraet og ser jævlig alvorlig ut som om han tenker hardt. Man ser at det ikke er mye aktivitet oppe i topplokket da. Den såkalte tribalguy virker å være ganske så oppegående etter min mening. Ikke akkurat den personen som er mest blåst der inne. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Elsker når Mr.Drammen alias Tribalguy ser inn i kameraet og ser jævlig alvorlig ut som om han tenker hardt. Man ser at det ikke er mye aktivitet oppe i topplokket da. Den såkalte tribalguy virker å være ganske så oppegående etter min mening. Ikke akkurat den personen som er mest blåst der inne. Ny episode nå forresten! Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er galt med tribal? kan da se bra ut det. Som med alt annet Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg liker Ole, han er søt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ole er søt, virker som en koselig kar. Fint smil og tenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå