Bandidos-Pelle Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er det én eneste ting med Maren som ikke er irriterende? Personlighetsmessig er hun helt skutt i huet. Utseendemessig er det ingen av de andre deltakerne som når henne til knærne en gang. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Moren hennes døde jo rett før hun dro dit, kan jo hende hun ikke er heeelt seg selv og utagerer litt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Tvilsomt. Det er jo først i "fylla" hun blir sånn, og det er vel ikke akkurat tid til tanke og sorg om sin døde mor. Jeg skal ikke skryte på meg førstehåndserfaring, men jeg har sett Maren i fylla - flere ganger. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg møtte Jeanette i byen (Trondheim) her om dagen. Hun var ikke så verst! I kebabkø på 1001 natt klokka 4 om natta da eller? Haha, nah, så en kompis av meg stå å prate med henne på Torget, så da gikk jeg bort og slo av en prat :> Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det én eneste ting med Maren som ikke er irriterende? Personlighetsmessig er hun helt skutt i huet. Utseendemessig er det ingen av de andre deltakerne som når henne til knærne en gang. Rumpa til Madde var/er bedre.. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det én eneste ting med Maren som ikke er irriterende? Personlighetsmessig er hun helt skutt i huet. Utseendemessig er det ingen av de andre deltakerne som når henne til knærne en gang. No....just no. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tror Bandidos-Pelle skryter på seg høyere standarder enn han faktisk har. En gjennomsnittelig kåt gutt hadde beisa alle der inne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Folkens, la oss ikke glemme at dette er en spoilerfri tråd. Ting som ikke har skjedd på norsk tv enda, blir regnet som spoilers. Og ja, jeg vet at intervjuet ligger ute på Viaplay, men slik informasjon spolerer likevel framtidige hendelser. Et par tre innlegg ble flyttet over til spoilertråden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Maren ser ikke ut i ansiktet 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tror Bandidos-Pelle skryter på seg høyere standarder enn han faktisk har. En gjennomsnittelig kåt gutt hadde beisa alle der inne. Jeg er ikke en gjennomsnittlig kåt gutt, og det at du hadde beisa alle der inne sier vel strengt tatt mer om deg enn om damene. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tror Bandidos-Pelle skryter på seg høyere standarder enn han faktisk har. En gjennomsnittelig kåt gutt hadde beisa alle der inne. Jeg er ikke en gjennomsnittlig kåt gutt, og det at du hadde beisa alle der inne sier vel strengt tatt mer om deg enn om damene. For å være helt ærlig så synes jeg enkelte innlegg i denne tråden sier mest om deg, og ditt behov for å fremstå som særs vellykket i det "virkelige" live. 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har ikke noe eksponeringsbehov i form av å vise hvor "vellykket" jeg er i det virkelige liv. Skjønner nesten ikke hvordan du greier å komme fram til det som følge av at jeg påpeker at Paradise Hotel i år har latterlig dårlige deltakere. Det er over 4000-5000 søkende, og TV3 greier å plukke ut to drammensere med tribaltatoveringer (han ene skaper liv, så Nicklas er clear), tre jenter som kunne jobbet i Plan- og bygningsetaten mtp. på hvor "gråmusete" de er, én møbelsnekker som tror han er Don Juan og et par BI-studenter som er der for å drikke. Jeg bare fatter og begriper ikke hvordan man greier å ødelegge et "lættis" konsept med å ha helt inkompetente deltakere. Når de attpåtil IKKE er noe fine å se på med visse unntak, som ikke har noe med mitt "personlige behov for å vise hvor særs vellykket jeg er i det virkelige liv", så er det rett og slett pinlig av TV3. Enkelt og greit. Så får du dra masse videre teorier og påstander om hva jeg "egentlig" mener, men dette er hva jeg mener. 100 %. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke 110%? *moving on* Noen som vet hvor lenge det er igjen av serien? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Noen som vet hvor lenge det er igjen av serien? Seks uker. 24 episoder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Ny uke! Blir spennende å se hvem den nye gutten er! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Utseendemessig er det ingen av de andre deltakerne som når henne til knærne en gang. Er ikke så sikker jeg, hun ser vel strengt talt helt alminnelig ut. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg blir provosert over hvor dum Maren faktisk er. Dummeste PH deltakeren så langt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det en ting TV3 Norge bør lære seg, så er det å se på Danske Paradise Hotel. Deltagerne er jo smarte i forhold. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg blir provosert over hvor dum Maren faktisk er. Dummeste PH deltakeren så langt. Jeg har begynt å syntes hun er litt søt og gøyal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå