Smågal Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. ÆHahahahahahahha fyaen, hadde glemt hvor jævlig victoria var. Hun har MORD i blikket altså, fyfaen. hahaha. Stian var jo jævlig fet gjennom omtrent hele sesongen osv da, sa og gjorde mye morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. Ringenes Herre ringte og vil ha tilbake film-musikken sin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. Det der var episk! Jeg savner sånne situasjoner i år, for det er utrolig herlig underholdning! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skjer med at jentene legger på seg så sykt der inne? Madelen sprengte nærmest den kjolen hun hadde på i dag. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skjer med at jentene legger på seg så sykt der inne? Madelen sprengte nærmest den kjolen hun hadde på i dag. haha, var en fornøyelse at andre også la merke til det ! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Samme med Nora. For chubby for PH imo. 2 Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) for chubby faktisk .. jaja blir heller sprø av Nora.. altfor positiv og sånn. savner en idiot og frekking :/ Endret 1. april 2011 av probin Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Store-niklas har ganske lavt nivå når det gjelder jenter.. han sier hver gang at den nye jenta er pen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje han syns det? Ingen har lik smak. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det er vel ikke så rart at de legger på seg når de drikker hver eneste kveld og ikke forbrenner en kalori på 10 uker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Syns dere virkelig madelen er for tjukk? herregud. Hva feiler dere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hun er litt større enn de andre, men hadde ikke sagt nei takk fordet Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skjer med at jentene legger på seg så sykt der inne? Madelen sprengte nærmest den kjolen hun hadde på i dag. Har ment det stort sett hele veien, jeg, da, men så er det veldig tabu å si at noen er chubby her, visstnok. Da kommer det med en gang "men SHiT ass lizzM". Relax, noen passer til å være litt frodige, Madelen gjør det definitivt ikke imo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. ÆHahahahahahahha fyaen, hadde glemt hvor jævlig victoria var. Hun har MORD i blikket altså, fyfaen. hahaha. Stian var jo jævlig fet gjennom omtrent hele sesongen osv da, sa og gjorde mye morsomt. Forførende vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Syns dere virkelig madelen er for tjukk? herregud. Hva feiler dere. Ikke det jeg sier. Syntes hun har lagt på seg veldig siden starten av sesongen. Maren klarer ikke se inn i kamera i mer enn 2 sekunder... Hun flakker med blikket som om hver setning hun sier er løgn. Slitsomt! Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg møtte Jeanette i byen (Trondheim) her om dagen. Hun var ikke så verst! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg møtte Jeanette i byen (Trondheim) her om dagen. Hun var ikke så verst! I kebabkø på 1001 natt klokka 4 om natta da eller? 4 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Maren klarer ikke se inn i kamera i mer enn 2 sekunder... Hun flakker med blikket som om hver setning hun sier er løgn. Slitsomt! Er det én eneste ting med Maren som ikke er irriterende? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå