SlettProfil Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvorfor lavmål? Hun sa jo bare sannheten Greit nok at hun var forbanna, men hun burde ha holdt seg for god til å si slikt. Det var dog mildt sagt ganske usaklig. Hater sånne cocky damer, godt at hun forsvant fra hotellet. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. fy faaaaaaaaaaen! Hvordan kan de gjøre noe slikt? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. Jeg er i utlandet så får ikke sett klippet! Finnes det på Youtube, evt. kan noen gi meg en kort sammenfatning? Forøvrig drittkjedelig i kveld, men digg å få ut Silje. Fæl dame. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det lyser psycho av Stian lang vei. Han bøyer hodet ned mens han ser opp, farlig i blikket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Hva var det som skjedde da? http://www.tv3play.no/play/228346/ Spol fram til sånn ca. 23 minutter. Var muligens det mest underholdende som skjedde forrige sesong. fy faaaaaaaaaaen! Hvordan kan de gjøre noe slikt? Ikke sant? Greit at det er et spill, men her snakker vi backstabbing på høyt nivå. Vil du vite hva som skjedde på parsermonien uka etter? To gutter står bak Victoria, hun vraker Stian. For en kald person! Men jeg må likevel innrømme at jeg savner slike deltakere i år. Det er liksom de som står for all underholdning og spenning. Folka i år er altfor A4 og kjedelige. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det der er vel hele grunnen til at man syntes paradise i år er så dårlig. Fy faen så mye bedre det var i fjor! 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Herregud Carl er så episk. Få han tilbake nå! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Man ser jo bare hvordan ting forandret seg når Niklas kom inn i år; ifjor var jo samtlige gutter på nivå med han omtrent 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Man ser jo bare hvordan ting forandret seg når Niklas kom inn i år; ifjor var jo samtlige gutter på nivå med han omtrent Ja, ingen av de var kjekke. Han med mørkt hår er kanskje litt søt. (Så ikke på i fjor) Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Nå er jeg gutt, og derfor mener jeg ikke høyt nivå med hvem som er kjekke, heller med de som kan lage litt liv, byr på seg selv, og er morsomme. Generelt de som gjør programmet underholdende og verdt å se på. Endret 31. mars 2011 av Analogue Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nå er jeg gutt, og derfor mener jeg ikke høyt nivå med hvem som er kjekke, heller med de som kan lage litt liv, byr på seg selv, og er morsomme. Generelt de som gjør programmet underholdende og verdt å se på. Niklas lagde vel ikke mye liv i fjor han? han var da vel den slappeste der inne? eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Stian er fra nå av favoritten min! :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Stian er fra nå av favoritten min! :!: 2 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nå er jeg gutt, og derfor mener jeg ikke høyt nivå med hvem som er kjekke, heller med de som kan lage litt liv, byr på seg selv, og er morsomme. Generelt de som gjør programmet underholdende og verdt å se på. Niklas lagde vel ikke mye liv i fjor han? han var da vel den slappeste der inne? eller husker jeg helt feil nå? Niklas laget ikke mye liv nei, og det gjør han heller ikke i år. Men han har fortsatt en mye sterkere personlighet, og er mer avslappet i forhold til de andre. Han mer trygg på seg selv, og for min del høyner han underholdningsverdien, i motsetning til for eksempel Lille-Niklas og Kim, som etter min mening er dørgende kjedelige. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ikke faen om dvergen Petter er i The Hall of Fame. Maken til stusslig liten fjott skal du lete lenge etter. Han skal være så jævla "kjendis" og hipp, men til og med folk på Charterfeber disser han. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvorfor fikk Niklas lov å være med enda ett år, mon tro? Og hva gjør de fredag, lørdag og søndag? Er noe av det vi ser på mandag fra helgen? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 De "har ikke" fredag til søndag. Fredag første uken var mandag for de, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå