SlettProfil Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nora er ikke noe spesielt digg, men hun virker som en artig deltaker så det kan bli spennende å se hva som skjer fremover Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nora hever nivået usteendemessig blant jentene? Haha, jorden kaller. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd... Haha, tenkte faktisk på det samme selv. Han kjenner tydeligvis et ubegrenset antall fete folk fra Drammen, så skulle ikke forundre meg om det dukker opp noen flere etterhvert! Virker som det ligger i kortene at det kommer flere drammensere etterhvert da Oles store ønske blir spilt tilnærmet daglig. Jeg kjenner også mange "fete" folk fra Drammen (naturlig da jeg er fra Drammen), men om jeg vil være med de reiser jeg ikke til et hotell i Mexico for å møte de. Da tar jeg på skoa og kommer meg ut i Drammen, i motsetning til Ole.. Endret 30. mars 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Er ikke overraskende at smågutta har roet seg ned etter at Vindel endret scenen. Synes også at smiskingen til Ole begynner å bli sånn passe tragisk. Håper ikke Vindel faller for slikt. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Begynner å bli mange drammensere, ja. Bergen er i grunn veldig dårlig representert på Paradise Hotel i disse tre sesongene edit. Hvem ville dera hatt med i en kjendisversjon av Paradise Hotel? Endret 30. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er ikke overraskende at smågutta har roet seg ned etter at Vindel endret scenen. Synes også at smiskingen til Ole begynner å bli sånn passe tragisk. Håper ikke Vindel faller for slikt. De kjenner vel hverandre allerede? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Begynner å bli mange drammensere, ja. Bergen er i grunn veldig dårlig representert på Paradise Hotel i disse tre sesongene edit. Hvem ville dera hatt med i en kjendisversjon av Paradise Hotel? Om kjendisene blir vurdert etter de samme kriteriene som i år, får vi nok se Charter Svein, Rune Rudberg, og Linni Meister. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nora var overhodet ikke "noe" jeg ville ha inn på hotellet... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Regner med dere alle er glansbilder alle sammen Ole og Niklas kjenner jo hverandre fra før, så vil vel ikke kalle det smisking? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Jeg er spent på hva slags standarder dere som ikke synes at noen av jentene på hotellet er fine nok på hotellet har. Mener dere alvorlig at ingen av jentene der er fine? Dere ville ikke ligget med noen av de? Jeg lutter øre. Endret 30. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Strong E-standards, kalles det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Imo. er det bare Jeanett og Maren som er tagbare. 100 % ærlig. Jeg skjønner ikke, som jeg har nevnt 100 ganger tidligere, hva castingfolka har tenkt på. Jeg kan garantere at av de mange tusen som har meldt seg på, så er det garantert mange diggere og dummere jenter/gutter som ville skapt mye mer liv enn de som er der nå (typ Nora som sørger for å skifte BH med BH på, som om hun var på offentlig toalett elns.). Nora var et slett innslag rent utseendemessig, men jeg er sikker på at hun kan skape litt liv, så sånn sett er det positivt. Det er bare Store-Niklas, lille-Niclas og Maren som tydeligvis har skapt litt liv der inne (selv om lille-Niclas har vært latterlig anonym de siste episodene). Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er spent på hva slags standarder dere som ikke synes at noen av jentene på hotellet er fine nok på hotellet har. Mener dere alvorlig at ingen av jentene der er fine? Dere ville ikke ligget med noen av de? Jeg lutter øre. Jeg hadde, basert på hvordan de er blitt fremstilt av tv3, kun gått for Jeanette. Standarden er veldig lav og det er personligheten som spiller en stor rolle her, de jentene jeg foretrekker tviler jeg på er underholdende eller spesielle nok for TV3 til å ta med i programmet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er spent på hva slags standarder dere som ikke synes at noen av jentene på hotellet er fine nok på hotellet har. Mener dere alvorlig at ingen av jentene der er fine? Dere ville ikke ligget med noen av de? Jeg lutter øre. De er helt gjennomsnittlige. Ingen der inne som er overveldende pene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Jeg hadde, basert på hvordan de er blitt fremstilt av tv3, kun gått for Jeanette. Standarden er veldig lav og det er personligheten som spiller en stor rolle her, de jentene jeg foretrekker tviler jeg på er underholdende eller spesielle nok for TV3 til å ta med i programmet. Jeg tenkte utelukkende på utseende, jeg ser heller ikke på Maren som noe kjærestemateriale akkurat grunnet hennes oppførsel. Endret 30. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Spent på om det blir noe mellom Ole og Store-Niklas. 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Madelene er jo søt da, hadde lett tatt både henne og Maren. Resten - meh. Enig med Bandidos - Pelle, skjønner ikke hva casting har tenkt. Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvor kresne er dere egentlig? Husker dere første sesong eller? Nå er jeg jente, men kvaliteten har da hevet seg betraktelig på utseende til jentedeltagerne? Personlighetsmessig virker de som tullinger alle sammen, liker bare Maren jeg, hun er morsom:) Første sesong.. der var det mye rart as: http://graadig.files.wordpress.com/2009/03/paradise_hotel_-_69205216x9.jpg?w=500 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva skjedde egentlig i gårsdagens sesong? Hadde vært ute og tatt noen pils så jeg så den 00.40, men var ikke særlig våken til å følge med akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå