Vertical^ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Så ut som noen mektig kjedelige deltakere i årets Paradise. Satser på at når en går ut, kommer det en tøff gutt/jente inn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Nvm. Endret 5. mars 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Om det skal komme noen fra i fjor må det for fæææn være Emil, soleklart den kuleste fra i fjor. Tviler jeg på. Jeg har sett han jobbe på kjøpesenteret mange ganger i lang tid. Hvis han ikke pendler mellom Mexico og Lier så tror jeg ikke han kommer inn på PH Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Likte denne oversikten på TV3 sine sider. Alle portretter, klipp og episoder fra alle sesongene så langt ligger ute der. I tillegg ser det ut som at det ikke er mulig å leie episoden 24t før den sendes på tv, heldigvis. TV3 gjør framgang! En dag igjen, gleder meg. Dette er en av ganske få serier jeg følger med på norsk tv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Blir nok bra dette. Det eneste jeg dessverre gruer meg til, er reklamene på TV3. Kunne fader meg lagd en 3-retters middag i reklamepausen. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gleder meg! Håper på en ny Mats, Petter eller Carl og at damene for en gans skyld holder mål. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg hadde blitt stormende lykkelig hvis de hentet inn igjen Mats fra sesong 1, jeg. Men sjansen er vel ytterst minimal? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tja, tviler i grunn på det, desverre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lurer på hvor mange av deltagerene som virkelig kunne tenkt seg å være med på nytt igjen, sånn egentlig? Selv ville jeg hvertfall aldri gjennomgått de 40 dagene i "paradiset" to ganger. En helt annen sak er jo at jeg ikke på vilkår ville vurdert å melde meg på sensasjonen den første gangen. Fyll, sex, løgner og intriger, og oppvakte kameraer overalt 24 timer i døgnet... For et mareritt! Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 På tide å lade opp folkens! 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Terningkast to til årets sesongstart av VG - i sterk kontrast til fjorårets femmer. (Samme anmelder) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da var det på'an igjen med serien som krymper IQ'en din for vært minutt som går, men som enn likevel ikke greier å la vær å se på Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Uten tvil så er det Jeanette som ser best ut av jentene dette året, håper hun når langt Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Uten tvil så er det Jeanette som ser best ut av jentene dette året, håper hun når langt Enig med deg. Hun var ikke spesielt digg, men av de fem jeg fikk se videoer av på tv3.no, var hun den klart beste. Dårlige jenter i år også, Triana utkonkurrerer alle lett. Endret 7. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er fælt at man snakker om hvem som ser best ut, best av de stygge... Skjønner ikke hvordan de får det til, det er jo maaange som søker, det må være noen pene der! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Huff, liker ikke første inntrykket av årets deltakere. Får håpe jeg skifter mening ikveld. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 For de av oss med iPod/iPhone/iPad http://itunes.apple.com/no/app/paradise-hotel-2011/id421623809?mt=8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Vi er i gang hvert øyeblikk! 68 Bruker(e) leser dette emnet5 medlemmer, 63 gjester, 0 skjulte brukere Latias,Yeaman,Elvorn,Zapturi,Pernille M Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha nå starter det! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg må dessverre vente på webtv... Håper de er like kjappe som forrige gang, da kom det ut kl 22:30 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå