Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det skal komme noen fra i fjor må det for fæææn være Emil, soleklart den kuleste fra i fjor.

Tviler jeg på. Jeg har sett han jobbe på kjøpesenteret mange ganger i lang tid. Hvis han ikke pendler mellom Mexico og Lier så tror jeg ikke han kommer inn på PH :)

Lenke til kommentar

Likte denne oversikten på TV3 sine sider. Alle portretter, klipp og episoder fra alle sesongene så langt ligger ute der. I tillegg ser det ut som at det ikke er mulig å leie episoden 24t før den sendes på tv, heldigvis. TV3 gjør framgang!

 

En dag igjen, gleder meg. Dette er en av ganske få serier jeg følger med på norsk tv.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange av deltagerene som virkelig kunne tenkt seg å være med på nytt igjen, sånn egentlig? Selv ville jeg hvertfall aldri gjennomgått de 40 dagene i "paradiset" to ganger. En helt annen sak er jo at jeg ikke på vilkår ville vurdert å melde meg på sensasjonen den første gangen. Fyll, sex, løgner og intriger, og oppvakte kameraer overalt 24 timer i døgnet... For et mareritt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da var det på'an igjen med serien som krymper IQ'en din for vært minutt som går, men som enn likevel ikke greier å la vær å se på :w00t:

Lenke til kommentar

Uten tvil så er det Jeanette som ser best ut av jentene dette året, håper hun når langt :p

 

Enig med deg. Hun var ikke spesielt digg, men av de fem jeg fikk se videoer av på tv3.no, var hun den klart beste. Dårlige jenter i år også, Triana utkonkurrerer alle lett.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...