The Barnacle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fant på tidligere nevnte blogg; Nei, dagens episode? Alt for mye grining! 1 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) .... Spoilertråd... Det er jo ikke en spoiler? Det er teaseren i dagens episode om morgendagens episode. Noe som alle kan legge merke til... Ugh... Selv synes jeg det ligner ekstremt på christina. Men tiden vil såklart vise Endret 29. mars 2011 av Manken Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ser mer ut som en ny jente. Hvem er han fyren til høyre? Ole? Nicklas med caps :D Endret 30. mars 2011 av Bandidos-Pelle 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Ny episode! Blir spennende å se hvem som kommer inn! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skal ikke mye til for å glede Heidi. "Jeg er så EVIG glad" Jeeeeeeeeez.. Det er en fuckings date. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Håper hun som kommer inn er digg.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Nora var ikke så aller verst. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Vedder på at Niklas kommer til å hooke opp med hu nye.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 det greier hun vel. Virker som et søt jente Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nora minnet meg mye om Mari som Niklas hooka opp med i fjor. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor ville det vært rart om Kim sa at han ville ha Maren ut? Husker du en viss Mats, Maren? 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hun nye som kom inn hevet nivået på de kvinnlige deltagerne noe. Håper denne trenden fortsetter. Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hun nye som kom inn hevet nivået på de kvinnlige deltagerne noe. Håper denne trenden fortsetter. Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd... Tror de bare spiller det samme klippet om og om igjen hvor han sier det om at han vil ha drammensere inn fordi det er phunny. Hva skjer med at "lille" Niklas er blitt så vannvittig anonym? Han sa vel ikke et ord denne episoden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd... Haha, tenkte faktisk på det samme selv. Han kjenner tydeligvis et ubegrenset antall fete folk fra Drammen, så skulle ikke forundre meg om det dukker opp noen flere etterhvert! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er 140% sikker på at Ole sin neste tattis blir skriften "Drammen" i panna. Det er jo det eneste fyren snakker om, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 At "lille" Niklas og sangfulen Stian (?) har lukket igjen nebbene sine etter at Vindel kom inn stiller jeg meg veldig positivt til. En god utvikling! 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kanskje det bare er meg, men jeg synes ikke Nora er noe særlig utseendetmessig. Faktsik synes alle de andre jentene er penere. Liker dog den bobblete personligheten hennes. Haha, trekker tilbake det jeg sa i min forrige post. Det bare hørtes sånn ut i det første intervjuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå