Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hurrdurr

THEM SPOILERS, før Jarmo kommer å kjefter på deg.

Hvordan vet du at to av de kommer inn ved senere anledninger?

Jeg så det hvertfall på en nettside hvor det var et bilde fra premierefesten, hvor alle som har vært på hotellet var avbildet med navn. Tror jeg så det på side2.no

Lenke til kommentar

Jeanette postet link til alle deltakerne som er inne nå/kommer inn på Paradise i år. Tok ikke lang tid å finne ut hvem av dem som ikke er der inne nå... Og uansett, kvalifiserer det at jeg linket en blogg som spoiler? Når bilde av alle deltakerne og navn har vært publisert tidligere?

Lenke til kommentar

Jeanette postet link til alle deltakerne som er inne nå/kommer inn på Paradise i år. Tok ikke lang tid å finne ut hvem av dem som ikke er der inne nå... Og uansett, kvalifiserer det at jeg linket en blogg som spoiler? Når bilde av alle deltakerne og navn har vært publisert tidligere?

Først og fremst så er den nyheten du nevner en nyhet som ble publisert kun en gang i de respektive medier, kanskje på det tidspunktet hvor ingen sirkulerer mediene på, disse blir begravd pga. nye saker. Altså, mange begynner ikke å blogge før langt inn i serien, og det er jo nettopp blogg o.l info man vil unngå å lese.

Dessuten så er vel ikke de mediene blant de mest populære og tidspunktet de publiserer det på er vel nesten perfekt i forhold til å glemme ting til sesongen starter. Nå kan det hende jeg roter fordi jeg mener at de blir publisert på ett annet tidspunkt enn jeg tror. Og nå spoilet God Kveld Norge. Faen...

Lenke til kommentar

...Det står jo ingen plass at noen poster ER slettet. Jarmo skrev "så sletter vi hele posten pronto" og det tolker jeg som at hvis noen spoiler, så blir posten slettet. Jeg har ikke fått med meg at noen har spoilet. Beklager.

Sorry, my bad.

Slettet en post uten spoiler, uten å nevne noe om den saken i posten min.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...