Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg kan ikke fordra attituden til Joachim, ooomg. Håper han går på en smell snart. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kjenner jeg har lyst til å gi Joachim en på trynet nå, men er vel sånn man må holde på for å vinne. Kjipt å se den fineste jenta ryke though. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 LOL hva faen hater dere Joachim for? Alle de andre er for dumme til å spille spillet, så hvorfor ikke? Han er imo den beste der inne. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 24. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2011 Hater han fordi han har krøller! 10 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Noen som så reklamen nå? Ett par ryker på mandag Endret 24. mars 2011 av Bosna Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kanskje litt OT, men,.. Noen her som vet andre steder enn på TV3Play jeg kan få sett de siste episodene? Ganske dårlig internetforbindele her oppe, som gjør det vanskelig å se derfra. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Quote Silje: "Om ikke jeg ryker, så er det noen andre som gjør det..." Tok visst tid før hun skjønte det Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Joachim er jo den feteste der inne, vanligvis liker jeg de som driter i spillet og istedet lager liv og underholdning. Men Joachim mindfucker jo hele hotellet og har jo Niclas, som er dum som et brød, rundt lillefingeren. Det er en grunn til at jeg liker Prison Break, god underholdning så lenge det ikke går på andres bekosting på en alvorlig måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Joachim gikk definitivt inn i PH for og spille, selv om han påstår det motsatte. Det går jo ikke et eneste intevju eller samtale med han uten at det snakkes taktikk. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det blir jo klippet sånn for at de skal lage typer, der Joachim er blitt den som alltid snakker taktikk. Selvfølgelig baserer de typene de lager på hvordan personene er, så at Joachim er den som snakker mest taktikk er veldig sannsynlig. Personlig digger jeg Joachim, liker de som prøver å spille. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Maren har tidligere blitt tatt for fyllekjøring, og guess what.. Hun begynte å gråte. http://www.tv2underholdning.no/gkn/paradisemaren-tatt-for-fyllekjoering-3451785.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fyllekjørte og fyllekjørte. Er forskjell å kjøre når du er drita, og det å kjøre dagen derpå uten at rusen er helt ute av kroppen. (Ja, jeg vet det er ulovlig og har aldri gjort det selv...) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Synes Triana var litt bitch idag på parseremonien Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Synes Triana var litt bitch idag på parseremonien Vet. Triana: Du måtte jo selv sitte her å ta det valget da Maren: Mhm Triana: Hvem var du valgte mellom? Maren: (Ser på Niklas) Niklas og Mats.......... Triana: (Ser også på Niklas) og du valgte? Maren: Niklas (Begge gir et stygt blikk) Niklas: Selv digger jeg Joachim. Min favoritt der inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fornøyd med at Maren røyk. Forvirret unge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Synes Triana var litt bitch idag på parseremonien Vet. Triana: Du måtte jo selv sitte her å ta det valget da Maren: Mhm Triana: Hvem var du valgte mellom? Maren: (Ser på Niklas) Niklas og Mats.......... Triana: (Ser også på Niklas) og du valgte? Maren: Niklas (Begge gir et stygt blikk) Niklas: Selv digger jeg Joachim. Min favoritt der inne. Forsåvidt så gjorde han(Niclas) akkurat det samme som Maren, ditsjet partneren sin for en annen :-) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Tror dere Maren kunne vært reddet om hun hadde stelt seg ved Kim? Jeg tror kanskje det. Kim digger Maren. Om man ser bort i fra twisten med miss Paradise selvsagt. Endret 25. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvorfor tror folk at dt er Nicklas som kommer inn på mandag?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 You really have no imagination. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 You really have no imagination. Nei fortell mg..Fordi Ole fikk bakoversveis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå