Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ja, tenkte på det selv. Når han snakket om hvor mye Maren irriterte han og han bare bet tenna sammen og så gal ut. Men det er jo god tv og ha sånne der, så håper han blir en stund til. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fy faen så det syngegreiene har gnagd i kålen på Stian. Når han gjorde en skikkelig stor greie av fikk jeg lættis. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hater Joachim, håper han ryker/skader seg. Hvor ofte er han ikke å finne inne på et annet rom mens han diskuterer spillet og setter griller i andres skaller? "styrer ikke bevisst spillet her inne"SUG meg jævla neandertaler-bitt-homo. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hater Joachim, håper han ryker/skader seg. Hvor ofte er han ikke å finne inne på et annet rom mens han diskuterer spillet og setter griller i andres skaller? "styrer ikke bevisst spillet her inne"SUG meg jævla neandertaler-bitt-homo. Bedre taktikk det, enn å grine for å få sympati, eller gå psychomode som Stian. Lenke til kommentar
frds Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Var alt maren gjor i gårsdagens episode ekte, eller var det noe spill for å få sympati fra de andre, spesielt madelen? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan ikke fordra slike progammer. Hadde det bare vært ekte reality hadde det vert en helt annen sak, men det er det jo ikke. Det meste som skjer der er planlagt, og folk blir ofte bedt om å gjøre ting igjen, og ofte på en annen måte, som vil være bra å vise på TV. Omtrent like ekte som Nissene på Låven. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har du kilder på det? De hadde vel ikke vædt nødt til å bruke et klipp fler ganger, om deltakerene bare hadde gjort ting om igjen på kommando?.. Jeg tror vi har sett samme klipp av Nicklas som sier synging på fest er fucka sånn 7 ganger, eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Nissene på låven var awesome! den kansje beste julekalenderen Og nei, jeg tror heller ikke det er skuespill, men har jo hørt litt forskjellig. Men man skal ikke tro alt man hører Endret 24. mars 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jevla dårlig klipping iallefall, eksempel: Tirsdag trente Kim med vekter. Onsdag fikk de vektene i gave, WTF? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes noe av problemet med PH er den UENDELIGE repetisjonen av klipp vi har sett før. Som tidligere nevnt i tråden, dette med Niclas som synes at det å synge er "føkka" har vel blitt vist sånn tosifret antall ganger. For å ikke nevne Stian sin "ikke push meg så jævlig mye lenger nå, liksom". Er så drittlei å få recap HELE tiden under alle programmer og etter hver reklamepause. 30 % på PH er ting vi tidligere har sett. 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har du kilder på det? De hadde vel ikke vædt nødt til å bruke et klipp fler ganger, om deltakerene bare hadde gjort ting om igjen på kommando?.. Jeg tror vi har sett samme klipp av Nicklas som sier synging på fest er fucka sånn 7 ganger, eller noe i den dur. Skal være ærlig å si at jeg ikke har sikre kilder på dette. Stebroren min kjenner en som var med for 1 år siden, og han sier at du blir bedt om å gjøre ting sånn og sånn. Om han var ærlig eller bare sur for at han gikk ut kan ikke jeg vite. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Den som ryker ut er Maren 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Must.resist.urge.to.click.spoiler. Endret 24. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva faen er meningen med å røpe det? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva faen er meningen med å røpe det? Trenger ikke å bli sur. Jeg tvinger ingen til å åpne spoileren. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Og hva er grunnen til å skrive hvem som går ut? Jeg venter spent på svaret Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva faen er meningen med å røpe det? Trenger ikke å bli sur. Jeg tvinger ingen til å åpne spoileren. Hvordan vet du det egentlig? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva faen er meningen med å røpe det? Trenger ikke å bli sur. Jeg tvinger ingen til å åpne spoileren. Fuck you 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva faen er meningen med å røpe det? Trenger ikke å bli sur. Jeg tvinger ingen til å åpne spoileren. Hvordan vet du det egentlig? Han har sikkert allerede sett dagens episode. Man kan se den 24 timer før den går på TV på Viaplay eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå