Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og med de kunnskapene kunne du ha sklidd rett inn i PH selv. Lol. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og med de kunnskapene kunne du ha sklidd rett inn i PH selv. Lol. Er mer fordommer enn kunnskaper og fyi så har jeg både vært i MiR og Hammerfest, så jeg vet godt hvor begge steder er. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 De fleste oppegående mennesker vet vel hvor Hammerfest er, men det blir feil å dømme noen utfra en enkeltsak også. Dog, Kim er nok definitivt ikke den smarteste personen der inne, uten at jeg mener noe negativt med det. En annen ting som jeg stusset på, når Niclas forteller hvor jævlig det er når alle folka sitter og synger, syter og klager over dette. For så plutselig bestemme seg for å bli med på moroa selv også, ved å synge? Makes sense, NOT. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Niclas kunne ikke akkurat reist seg opp og sagt ifra, eller bare gått derfra. Siden omtrent alle var med på syngingen, ville det vært et sosialt selvmord. Han tenkte vel "Faen heller... det eneste jeg kan gjøre er å smelle i gang Brannmann Sam". Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Litt morsomt at hele gjengen ble imponert og sjokkert av den tomme talen til Cathrina Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) De fleste oppegående mennesker vet vel hvor Hammerfest er, men det blir feil å dømme noen utfra en enkeltsak også. Dog, Kim er nok definitivt ikke den smarteste personen der inne, uten at jeg mener noe negativt med det. En annen ting som jeg stusset på, når Niclas forteller hvor jævlig det er når alle folka sitter og synger, syter og klager over dette. For så plutselig bestemme seg for å bli med på moroa selv også, ved å synge? Makes sense, NOT. Niclas kunne ikke akkurat reist seg opp og sagt ifra, eller bare gått derfra. Siden omtrent alle var med på syngingen, ville det vært et sosialt selvmord. Han tenkte vel "Faen heller... det eneste jeg kan gjøre er å smelle i gang Brannmann Sam". Nettopp. Såvidt jeg ser det gjorde han det beste utav situasjonen, nemlig å dra i gang en sang han faktisk likte. Ellers er det vel mye kreativ klipping som gjør at man får dette inntrykket. Litt morsomt at hele gjengen ble imponert og sjokkert av den tomme talen til Cathrina Hun hadde jo faktisk noen gode poeng da, det vil jo ikke lønne seg å pøse på med penger som blir brukt til konsulenter fra utlandet. Er bedre at et vanskeligerestilt land opparbeider seg kompetanse selv. Og så for det verste klisjéordtaket, men som faktisk har et godt poeng: "Gi en mann en fisk, og han har mat for en dag. Lær en mann å fiske, og han har mat for resten av livet." Endret 24. mars 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Krokodilletårene er på plass ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dramaaaaaa, endelig. Maren prøver å sanke sympati, hoho. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Stian har psykotiske øyne. Og er smått slitsom. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hahah. Det er bare på Paradise det blir så mye drama på grunn av synging. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Liker ikke Stian, men her holder jeg med han. Maren er en jævla dramaqueen. 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nå begynner man å grine pga ingenting... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hahah. Det er bare på Paradise det blir så mye drama på grunn av synging. vil nå ikke si at det har vært mye drama pga synging. Jeg skjønner Nicklas jævlig godt, han har vel ikke stått for drama...Man kan ikke synge hele tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Hoho, snart koker det over for Mr Psycho. Men han har et godt poeng da, skulle tro disse folka var i barnehagen eller noe. 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) wow, Maren er psycho. Og hvem som sier at gutter kun tenker på en ting... Hoho, snart koker det over for Mr Psycho. Men han har et godt poeng da, skulle tro disse folka var i barnehagen eller noe. sett i hvertfall ord på personer. Og det er Maren. Joachim kan ikke spille med Kim i hvertfall, det kan jo bli fight... Endret 23. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hoho, snart koker det over for Mr Psycho. Men han har et godt poeng da, skulle tro disse folka var i barnehagen eller noe. Skål! Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Stian er en jævla tard. "Vi er voksne mennesker herr durr durpaherr." Kjeft. Sitter der med psychoøynene og trur han er hard "ALLE SOM HAR ET PROBLEM MED AT JEG SYNGER SI DET NÅ!" 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Stian er nok potensiell voldtektsmann, han har hvertfall looken og attituden i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå