Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

TV3 bygget opp denne syngekonflikten enormt før denne episoden, også viser de kun klipp vi har sett før. Det skjedde jo ingenting. Skuffende.

Enig, var gira på en skikkelig ghetto showdown, men så blir faen meg Niclas med å synger? I are dissapoint!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke med meg første kvartet. Skjedde det noe jeg burde få med meg ?

Skjedde ikke så mye. Dagens geografitime handlet i hvert fall om at Hammerfest ligger mellom Tønsberg og Sandefjord. :)

Du fikk vel med deg at han kødda og retta seg til mellom Sandefjord og Tønsberg bare sekunder etterpå?

Edit: Skjønte hva du mente nå. Sa virkelig Niclas at Stokke ligger rett ved Hammerfest, som ligger mellom Sandefjord og Tønsberg? Jeg trodde han retta seg og sa at Stokke lå mellom de to stedene.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Advokatsekretær som ikke vet noe om politikk? Que!?

Når ble det påkrevd å vite noe om politikk for å bli SEKRETÆR (legg merke til de store bokstavene). Det er et 6mnd langt studium det er snakk om her, hun er hverken lektor, diplomat eller jurist for den saks skyld.

Men ja, jeg finner kunnskapsnivået der urovekkende. Når det er sagt så er jo dette "bånnslammet" av den norske skolen kan man si da, dette er liksom ikke de som fulgte med mest. I dansk paradise var det en som trodde Mexico var i Afrika, så dette er ikke noe urnorsk heldigvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Advokatsekretær som ikke vet noe om politikk? Que!?

Når ble det påkrevd å vite noe om politikk for å bli SEKRETÆR (legg merke til de store bokstavene). Det er et 6mnd langt studium det er snakk om her, hun er hverken lektor, diplomat eller jurist for den saks skyld.

Men ja, jeg finner kunnskapsnivået der urovekkende. Når det er sagt så er jo dette "bånnslammet" av den norske skolen kan man si da, dette er liksom ikke de som fulgte med mest. I dansk paradise var det en som trodde Mexico var i Afrika, så dette er ikke noe urnorsk heldigvis.

Poeng der. Men hadde jeg vært advokat, så ville jeg vel ikke akkurat ansatt en sekretær som ikke har peiling på hva du driver som advokat driver med. Da går man heller noen grader opp, og velger de litt mer skarpe.

Lenke til kommentar

Skjer med at alle tror Niclas var seriøs da han sa 10 minutter fra Hammerfest. Han sa jo med en gang etterpå at det lå mellom Tønsberg og Sandefjord.

Mhm, han sa det for å kødde med Kim. Kim trodde derimot på det også "særiøst? Det har æ aldri hørt om før" ellerno.

Lenke til kommentar

Skjer med at alle tror Niclas var seriøs da han sa 10 minutter fra Hammerfest. Han sa jo med en gang etterpå at det lå mellom Tønsberg og Sandefjord.

Mhm, han sa det for å kødde med Kim. Kim trodde derimot på det også "særiøst? Det har æ aldri hørt om før" ellerno.

Kim er jo fra Mo i Rana og likevel vet han ikke hvor Hammerfest ligger. Det er imponerende.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skjønte det da. Jeg bare lurer hvorfor det skulle være noen selvfølge at han skulle vite, pga han kommer i fra Mo i Rana. Som både er i annet fylke og over 100 mil sør for Hammerfest. :)

Lenke til kommentar

Kim er jo fra Mo i Rana og likevel vet han ikke hvor Hammerfest ligger. Det er imponerende.

Er lengre mellom Mo i Rana og Hammerfest enn det er mellom Mo i Rana og Oslo. Uansett bør man vite sånn ca hvor Hammerfest ligger uavhengig av hvor man er fra i landet.

Du har helt rett er bare jeg som tenker at alt over trøndelag er Nord-Norge og alle kjenner hverandre der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...