Ajaco Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nei. Det trenger folk som Joacim, så man har en man kan le med. Han er så enormt mye smartere enn de andre der inne. Det er mitt inntrykk iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 For min del virker det mer ut som at han tror han er langt mer intelligente enn de andre, uten at han nødvendigvis er det. Ville ikke akkurat sagt han var rene "Einstein"en heller. Det jeg synes er dårligere med årets sesong, er at deltakerne vett for mye om "hva det går i", så twistene blir så veldig dempa og forutsett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bare jeg som synes at Maren er jævlig vulgær? Ikke akkurat noen lady. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvis alle hadde vært ladyer hadde det fort blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvis alle hadde vært ladyer hadde det fort blitt kjedelig. Så sant så sant! Men hun er jo direkte uspiselig da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Strengt tatt trenger PH mer av Maren-typen enn Jeanett-typen. PH er ingen intellektuell sammenkomst der man diskuterer Nietzsche, Hamsun og relativitetsteorier, det skal være en salig blanding av fulle, dumme ungdommer på et luksushotell i utlandet der de er med i et spill de "tror de har" kontroll over. Da er det ikke rom for akademikere og idealister. Mer Maren, mindre kvasi-pene bondekjerringer som på forhånd har bestemt seg for å ha en familietur langs stranden på Las Palmas. EDIT: ENDRET KVASI-STYGGE TIL KVASI-PENE. Endret 22. mars 2011 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Burde vært kvasi-pene, noe du sikkert skjønte utifra sammenhengen. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg burde ha skjønt det, men jeg satt faktisk å grublet på hva du mente. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Møt Silje, deltaker i Paradise Hotel 2011 Hva har Silje i kofferten? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hun hadde litt for mange meninger. Greit nok at folk skal ha litt mellom ørene, men på Paradise må vi da ha en mellomting hvis det skal bli underholdende. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hun virker mye eldre enn de andre Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hun virker mye eldre enn de andre Hun er vel 3-4 år eldre enn de fleste der inne.. EDIT: mange, ikke fleste.. Er endel 89 og 90-modeller der inne tror jeg? -- Jeg syns hun var litt sær, men hun hadde ok kropp da. Endret 22. mars 2011 av MartinF Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Slutte i jobben for å delta på Paradise - høres ut som en god plan Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De fleste der inne er vel 90-87 modell +-.. Noen som vet når morgen dagens episode legges ut på viaplay? Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg synes hun rett og slett virket som en uhyggelig person. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg synes hun rett og slett virket som en uhyggelig person. Er ikke hennes feil at folk ikke har perfekte neser da... Noen som vet når morgen dagens episode legges ut på viaplay? Den kan vel leies 24 timer før den sendes på tv, så jeg vil anta at den kommer 21.30 i kveld. Slutte i jobben for å delta på Paradise - høres ut som en god plan Stusset på den jeg også. Men så skal hun jo være med på Paradise Hotel, så jeg hadde vel egentlig ikke forventet noe annet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Slutte i jobben for å delta på Paradise - høres ut som en god plan Hun jobber som glamourmodell, så da kan sikkert PH være et fint utstillingsvindu. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De fleste der inne er vel 90-87 modell +-.. Ja, veldig unge deltakere i år, og egentlig i fjor også. I første sesong var det litt eldre deltakere, og det gjorde egentlig serien bedre spør du meg. Fjortiss faktoren er ganske høy slik det er nå. Petter f.eks er vel 80-modell eller noe? Må vel være eneste PH deltakeren noensinne med skikkelig utdannelse. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruk av ordet kanskje 3 ganger i en halv setning, det må nesten være rekord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå