Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

For min del virker det mer ut som at han tror han er langt mer intelligente enn de andre, uten at han nødvendigvis er det.

Ville ikke akkurat sagt han var rene "Einstein"en heller.

 

Det jeg synes er dårligere med årets sesong, er at deltakerne vett for mye om "hva det går i", så twistene blir så veldig dempa og forutsett.

Lenke til kommentar

Strengt tatt trenger PH mer av Maren-typen enn Jeanett-typen. PH er ingen intellektuell sammenkomst der man diskuterer Nietzsche, Hamsun og relativitetsteorier, det skal være en salig blanding av fulle, dumme ungdommer på et luksushotell i utlandet der de er med i et spill de "tror de har" kontroll over. Da er det ikke rom for akademikere og idealister.

 

Mer Maren, mindre kvasi-pene bondekjerringer som på forhånd har bestemt seg for å ha en familietur langs stranden på Las Palmas.

 

EDIT: ENDRET KVASI-STYGGE TIL KVASI-PENE.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes hun rett og slett virket som en uhyggelig person. :ermm:

Er ikke hennes feil at folk ikke har perfekte neser da...

 

Noen som vet når morgen dagens episode legges ut på viaplay?

Den kan vel leies 24 timer før den sendes på tv, så jeg vil anta at den kommer 21.30 i kveld. :)

 

Slutte i jobben for å delta på Paradise - høres ut som en god plan :)

Stusset på den jeg også. Men så skal hun jo være med på Paradise Hotel, så jeg hadde vel egentlig ikke forventet noe annet. :p

Lenke til kommentar

De fleste der inne er vel 90-87 modell +-..

Ja, veldig unge deltakere i år, og egentlig i fjor også. I første sesong var det litt eldre deltakere, og det gjorde egentlig serien bedre spør du meg. Fjortiss faktoren er ganske høy slik det er nå. Petter f.eks er vel 80-modell eller noe? Må vel være eneste PH deltakeren noensinne med skikkelig utdannelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...