Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Allsang på vors/fest slår alltid ann, og er helt konge. Men selvfølgelig i begrenset mengde, et par 2-3 sanger er greit, så må det gå ann å finne på noe annet.

Jeg mente det selvsagt som i betydningen Niclas mener; LITT er greit, HELE kvelden er nogo. Ekstremt nogo.

 

Jeg synes fortsatt Stian er mer klein enn Patrick. Stian oppfører seg som om han er Alfahann #1 når han egentlig er en 23-årig spinkel møbelsnekker som blir rejecta to ganger av den styggeste jenta på hotellet. Hvor han får selvtilliten sin fra er for meg et stort mysterium :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes fortsatt Stian er mer klein enn Patrick. Stian oppfører seg som om han er Alfahann #1 når han egentlig er en 23-årig spinkel møbelsnekker som blir rejecta to ganger av den styggeste jenta på hotellet. Hvor han får selvtilliten sin fra er for meg et stort mysterium :p

Han har faktisk sjekket opp en dame, og fått hun fra byen og hjem til seg selv, på bare EN TIME!

 

Kan leve lenge på det.

 

Lol.

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...