Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 For en trist gjeng i år! Etter par seremonien tar de seg en drink og legger seg? Jeg har vel ikke helt feil, at noen av de "kuleste" festene de foregående årene har vært etter par seremonien? Og ja, hva faen skjer med han bonden som sitter å synger en hel kveld neste uke? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 GUIDE: Få vekk reklamer fra TV3play.no Og det funker, kanskje det burde vært med i førsteposten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Velkommen etter, Jason. Ble postet 5-6 innlegg før deg. Men jeg kan legge den til i førsteposten ja. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, det vet jeg, men der sto det ikke hva det gjaldt, bare en link Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 som jeg og kameraten min sier. stephan var for ordentlig for å være der inne. trur han hadde "bygd" seg opp om han hadde fått et par uker til der inne. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Synd at de som er der inne ikke skjønner at det er et spill de er med på. Her skal vi ha det kjekt og sole oss. Nesten sånn at jeg savner Victoria Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 joakim(elns) spiller jo da:P Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 De første to ukene er som oftest kjedelige. Folk er høflige og føler seg fram. Tror det kan bli noe mer interessant fra og med mandag. Stephan passet ikke inn i konseptet. Hadde også sett at Kim og Heidi forsvant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hadde også sett at Kim og Heidi forsvant. For noen kyllinger. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Og du kjenner Stephan går jeg ut fra? Ja det gjør, han er retard i det virkelig liv også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Som nevnt tidligere, krisedårlig castingarbeid. En sesong proppet med kjedelige personligheter og streite folk. Hvor er det de plukket opp disse folka? I NAV-køen? Er bare én, maks to, som burde være der mtp. på underholdningsfaktor så langt. EDIT: Nesten så man vurderer å melde seg på selv, men karriereødeleggelsene er nok for store til at det er en reell sjanse for at man ønsker det Endret 18. mars 2011 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Kim og Stian ser tilbake på dagene med Boot Camp, og forteller om den dramatiske konkurransen i hinderløypen. Intervju med den andre gjesten som måtte forlate Paradise Hotel. Triana ser tilbake på den andre uken på Paradise Hotel. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Som nevnt tidligere, krisedårlig castingarbeid. En sesong proppet med kjedelige personligheter og streite folk. Hvor er det de plukket opp disse folka? I NAV-køen? Er bare én, maks to, som burde være der mtp. på underholdningsfaktor så langt. EDIT: Nesten så man vurderer å melde seg på selv, men karriereødeleggelsene er nok for store til at det er en reell sjanse for at man ønsker det det er da mulig at en evt. ny arb.giver gir en f... i paradise og om noen ansatte har deltatt der? er ikke alle som bryr seg om sånt eller leser om sånt? Og du kjenner Stephan går jeg ut fra? Ja det gjør, han er retard i det virkelig liv også. Hvor kjenner du han fra da? Endret 18. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 All tjuvlyttingen var rimelig spesielt. Vitner om visse paranoide trekk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Som nevnt tidligere, krisedårlig castingarbeid. En sesong proppet med kjedelige personligheter og streite folk. Hvor er det de plukket opp disse folka? I NAV-køen? Er bare én, maks to, som burde være der mtp. på underholdningsfaktor så langt. EDIT: Nesten så man vurderer å melde seg på selv, men karriereødeleggelsene er nok for store til at det er en reell sjanse for at man ønsker det det er da mulig at en evt. ny arb.giver gir en f... i paradise og om noen ansatte har deltatt der? er ikke alle som bryr seg om sånt eller leser om sånt? Enkelt og greit; nei. Det er ikke positivt, uansett hvordan man vrir og vender på det. Noen som vet når de kjører påmelding til neste år? Det er vel i november i år elns? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Ja, det er dårlige deltakere i år. De eneste med underholdende personlighet der inne er Maren og Joachim. Men får å se det fra den positive siden så er det ingen som er verre enn Patrick fra i fjor, den verste deltakeren noensinne. Endret 18. mars 2011 av Lester Freemon 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Er vel ikke sikkert Stephan skal være for lei seg akkurat, kan være greit å komme seg vekk fra den bobla som dette programmet faktisk er. Er jo ikke annet enn en moderne versjon av Big Brother (som jeg heldigvis aldri har sett på). Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Etter min mening er Joachim den personen der inne som har størst mulighet for å påvirke deltakerne. Han skjønner hva som foregår til en hver tid, og har god kontroll på sine omgivelser. Han kan nå veldig langt Endret 18. mars 2011 av logaritmemannen Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Enig, Joachim er helt klart den smarteste der inne. Hva skjer med at alle der inne mener Maren er dritsmart forresten? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hun var vel den eneste som ikke tok imot hjertet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå