Fadeless Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den som ryker ut er Stephan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Synd med Stephan ut. Skulle heller ha sett Niclas eller Ole ut. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva slags gutter er det vi har fått inn der egentlig? Skal sitte å synge en hel kveld i neste uke? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Bra lurt av Ole å si at Niclas er en av dem som ikke veit hvordan det er å stå i en knipe. Han holdt jo på å røyke forrige uke. Ser ut som det blir litt drama neste uke. Må si jeg er helt enig med Niclas. Det verste jeg veit er når folk skal bruke en hel fest på å synge. Et par allsanger er greit, men ikke hele jævla kvelden. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Synd med Stephan ut. Skulle heller ha sett Niclas eller Ole ut. Er både enig og uenig. Stephan er en sosialt tilbakestående retard, men samtidig er det morsomt med folk som kan lage litt intriger. Ole er kjedelig, og altfor seriøs. UT! Men er uenig med deg med tanke på Niclas, tror fortsatt han har noe å bidra, han kan være morsom til tider også. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fikk et litt annerledes syn på Stephan iløpet av dagens episode, og nå syns jeg faktisk det er litt trist at han røyk, men forståelig. Kunne ønske han fikk en ny sjanse neste uke og at han nyeste fyrn røk istede. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fikk et litt annerledes syn på Stephan iløpet av dagens episode, og nå syns jeg faktisk det er litt trist at han røyk, men forståelig. Kunne ønske han fikk en ny sjanse neste uke og at han nyeste fyrn røk istede. Enig, vi må huske at TV3 prøver å fremstille personene der inne på forskjellige måter ved klipping og liming 2 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hadde heller sett at Ole hadde røket isteden for Stephan... Mine innlegg Endret 17. mars 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Virker som med en gang en annen blir midtpunktet (Stian), blir Niclas sur. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har begynt å få sansen for Ole nå egentlig. Han virker egentlig som en jævlig fair og hyggelig fyr. Vil ingen noe vondt og tar det bare helt rolig. Kanskje ikke veldig smart, men han har nå hvertfall skjønt hva Joachim holder på med. Ikke akkurat det man vil ha for god underholdning, men uansett. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Synd med Stephan ut. Skulle heller ha sett Niclas eller Ole ut. Er både enig og uenig. Stephan er en sosialt tilbakestående retard, men samtidig er det morsomt med folk som kan lage litt intriger. Ole er kjedelig, og altfor seriøs. UT! Men er uenig med deg med tanke på Niclas, tror fortsatt han har noe å bidra, han kan være morsom til tider også. Og du kjenner Stephan går jeg ut fra? Endret 18. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Noen som vet om dette fungerer? Frister ikke å forlate Chrome, men sier ikke nei takk til ingen reklame på TV3 Play med Firefox. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Adblock Plus finnes til Chrome også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Jau, det vet jeg ganske godt (bruker det selv også). Spørsmålet var om den greia fungerer eller ikke. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kan bekrefte at det funker! Helt herlig!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nok en greit kjedelig episode. Men ser endelig ut til at det blir liv neste uke, DIGGA den der ass-shakinga vi fikk se et lite sekund. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 TV3 har adblockfilter. så du må slå av adblock der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå