Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra lurt av Ole å si at Niclas er en av dem som ikke veit hvordan det er å stå i en knipe. Han holdt jo på å røyke forrige uke.

Ser ut som det blir litt drama neste uke. Må si jeg er helt enig med Niclas. Det verste jeg veit er når folk skal bruke en hel fest på å synge. Et par allsanger er greit, men ikke hele jævla kvelden.

Lenke til kommentar

Synd med Stephan ut. Skulle heller ha sett Niclas eller Ole ut. :(

Er både enig og uenig. Stephan er en sosialt tilbakestående retard, men samtidig er det morsomt med folk som kan lage litt intriger. Ole er kjedelig, og altfor seriøs. UT! Men er uenig med deg med tanke på Niclas, tror fortsatt han har noe å bidra, han kan være morsom til tider også.

Lenke til kommentar

Fikk et litt annerledes syn på Stephan iløpet av dagens episode, og nå syns jeg faktisk det er litt trist at han røyk, men forståelig. Kunne ønske han fikk en ny sjanse neste uke og at han nyeste fyrn røk istede.

Enig, vi må huske at TV3 prøver å fremstille personene der inne på forskjellige måter ved klipping og liming

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har begynt å få sansen for Ole nå egentlig. Han virker egentlig som en jævlig fair og hyggelig fyr. Vil ingen noe vondt og tar det bare helt rolig. Kanskje ikke veldig smart, men han har nå hvertfall skjønt hva Joachim holder på med.

Ikke akkurat det man vil ha for god underholdning, men uansett.

Lenke til kommentar

Synd med Stephan ut. Skulle heller ha sett Niclas eller Ole ut. :(

Er både enig og uenig. Stephan er en sosialt tilbakestående retard, men samtidig er det morsomt med folk som kan lage litt intriger. Ole er kjedelig, og altfor seriøs. UT! Men er uenig med deg med tanke på Niclas, tror fortsatt han har noe å bidra, han kan være morsom til tider også.

Og du kjenner Stephan går jeg ut fra?

:nei:

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...