Hopperesque Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Trynet på nr 1 fra høyre er alt annet enn pent. Det samme gjelder hun i midten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I denne serien vinner lav lav iq over utseende, spiller ingen trille Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 De to til venstre er nok de to beste. Gleder meg da, sikkert en gjeng som kan lage litt drama. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) 2. fra høyre er mye penere enn hun til venstre, det er hvertfall helt sikkert. Endret 2. mars 2011 av kallepetrus Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Utseendet er viktig for oss som ser på. I hvert fall i begynnelsen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 De to til høyre er de eneste jeg klarer å si er pene. De andre er middelmådige, mens hun 2. fra venstre er direkte udelikat. Snakker bare om ansiktet 1 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du tuller? Hun til høyre ser ut som en hest, jo. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Så du mener min mening er feil? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Herregud da folkens. Smaken er som baken. Noen liker mora, andre dattera osv. Dere skjønner tegninga. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Så du mener min mening er feil? Riktig . --- Tsss, latias, du husker vel tråden fra i fjor. Var jo flere hundre sider om akkurat dette. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) @Smågal Hvis jeg skal være ærlig, så visste jeg ikke at du hadde noe med min personlige mening å gjøre. Og langt ifra bestemme hva den skal være. Stopp feeding the troll. Endret 3. mars 2011 av Manken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Tsss, latias, du husker vel tråden fra i fjor. Var jo flere hundre sider om akkurat dette. Nope, i fjor var det hundrevis av sider med masing om "backstabberen" Victoria og sutreungen Stine-Marie. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jau, men var ikke akkurat lite prat om hvem som var deilig og hvem som ikke var deilig . Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Synes alle fem ser ganske greie ut jeg, men likte best hun andre fra høyre Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Så du mener min mening er feil? Yessir. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kan dere ikke finne et bilde av gutta og? Jo, jeg har lett men finner ingen som viser kun dem. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Uh, de damene så ekstremt kjedelige ut. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Så du mener min mening er feil? Yessir. Hvordan får du for deg at du kan si en annens personlige mening er F-E-I-L? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå