Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Må si at Christina er en slu ål, tror ikke det er særlig lurt å stole på hun jfr. hva hun sa på daten.

Jeg digger Christina, jeg. Kulere jente tror jeg faktisk ikke har vært på det hotellet før. :)

Jojo, mange forskjellige meninger rundt om. Dog, vet ikke om jeg ville synes det samme om en som sier hvem som er utrygg på hotellet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen.

Flere av de lærte ikke min klasse noe om på grunnskolen.

Trikset er å følge med vettu :p Dessuten var det såpass store historiske personer som alle over 15 (minst) bør vite hvem er.

Lenke til kommentar

Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen.

Vi lærte heller ikke om flere av dem, men i dagens informasjonssamfunn har man gjort en jævlig god jobb om man klarer å unngå å vite sånt i en alder av 15-16 år.

Lenke til kommentar

Vi lærte heller ikke om flere av dem, men i dagens informasjonssamfunn har man gjort en jævlig god jobb om man klarer å unngå å vite sånt i en alder av 15-16 år.

Det kommer vel helt an på hva man ser på/søker etter på nett...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fatter ikke casting-folka som står bak Paradise. Er det ikke meningen at man skal ha folk som er ute etter å ha det gøy og/eller villige til å kose osv? Jentene er dritkjedelige, ingen vil "kose" (skulle tro det var et krav for å være med på Paradise, iom. at ingen har brains, greier ikke plassere Max Manus på en oversikt over noen av verdens mest kjente personer), det er helt latterlig hvor mye kjedelige folk som er på hotellet. Kunne plukket ut 20 bedre alternativer på 10 minutter på Karl Johan.

Verste er jo Niclas som leker vestkant - med hvite bukser og sigar i introduksjonen.

Jeg blir ekstremt flau hver gang jeg ser den. Og jeg er fra vestkanten.

Nå er jo strengt tatt Niclas det, kjære deg (ikke at hvite bukser er vestkant, but still) ;)

Får meg alltid en god latter når jeg ser introduksjonen til Jeanette. En av de beste!

Enig. Er så latterlig dårlig. "Skuespillet" er jo helt på trynet, hadde ikke fått være statist i Hotel Caesar en gang. Den derre "kom her!"-fingeren er bare pinlig.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde det var annenhver uke med gutt/jente som skulle ut?

Er det en gutt som skal ryke denne uken også :hmm:

Forhåpentligvis, guttene er jo superkjedelige i år. Hørtes jo i utgangspunktet positivt ut med litt geografisk spredning denne gangen, ikke bare Bærum/Oslo-folk og tromsøværinger, men når man tenker over det er det jo disse som har pleid å lage mest liv. (Liv som i festing og underholdning - ikke syting og drittslenging)

Egentlig veldig rart vi ikke har sett en eneste en fra Bærum i år, de som har pleid å nå gjennom ruta og dra hjem seieren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...