Step_up Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Må si at Christina er en slu ål, tror ikke det er særlig lurt å stole på hun jfr. hva hun sa på daten. Jeg digger Christina, jeg. Kulere jente tror jeg faktisk ikke har vært på det hotellet før. Jojo, mange forskjellige meninger rundt om. Dog, vet ikke om jeg ville synes det samme om en som sier hvem som er utrygg på hotellet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er det bare meg, eller sa Ole "Jeg slapp meg, jeg" når de lå og fikk massasje? :!: 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 I dag kommer ihvertfall skikkelige spørsmål! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Trodde det var annenhver uke med gutt/jente som skulle ut? Er det en gutt som skal ryke denne uken også Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen. Flere av de lærte ikke min klasse noe om på grunnskolen. Trikset er å følge med vettu Dessuten var det såpass store historiske personer som alle over 15 (minst) bør vite hvem er. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen. Flere av de lærte ikke min klasse noe om på grunnskolen. Vi lærte heller ikke om flere av dem, men i dagens informasjonssamfunn har man gjort en jævlig god jobb om man klarer å unngå å vite sånt i en alder av 15-16 år. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tror ikke jeg har hørt noe særlig om disse folkene før etter Vdg...Max Manus bør jo alle som har sett filmen ha kontroll på. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen. Flere av de lærte ikke min klasse noe om på grunnskolen. Vi lærte heller ikke om flere av dem, men i dagens informasjonssamfunn har man gjort en jævlig god jobb om man klarer å unngå å vite sånt i en alder av 15-16 år. Det kommer vel helt an på hva man ser på/søker etter på nett... 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nå er du bare kverulerende step_up. Selv om mye av det ikke står i pensum, er det elementær allmennkunnskap å vite hvem Fidel Castro er. Max Manus bør man også ha en grei peil på etter all hypen rundt filmen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Fatter ikke casting-folka som står bak Paradise. Er det ikke meningen at man skal ha folk som er ute etter å ha det gøy og/eller villige til å kose osv? Jentene er dritkjedelige, ingen vil "kose" (skulle tro det var et krav for å være med på Paradise, iom. at ingen har brains, greier ikke plassere Max Manus på en oversikt over noen av verdens mest kjente personer), det er helt latterlig hvor mye kjedelige folk som er på hotellet. Kunne plukket ut 20 bedre alternativer på 10 minutter på Karl Johan. Verste er jo Niclas som leker vestkant - med hvite bukser og sigar i introduksjonen. Jeg blir ekstremt flau hver gang jeg ser den. Og jeg er fra vestkanten. Nå er jo strengt tatt Niclas det, kjære deg (ikke at hvite bukser er vestkant, but still) Får meg alltid en god latter når jeg ser introduksjonen til Jeanette. En av de beste! Enig. Er så latterlig dårlig. "Skuespillet" er jo helt på trynet, hadde ikke fått være statist i Hotel Caesar en gang. Den derre "kom her!"-fingeren er bare pinlig. Endret 16. mars 2011 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Synes i introen til Jeanette, når hun sitter på bassengkanten å strutter ut brystkassa og ser ut som en forvillet høne er enda mer latterlig når det gjelder introen hennes. Hele introen hennes er en stor latter Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeanette bør jobbe med kroppsholdningen. Ser nesten ut som hun har to begynnende vinger på ryggen. Introvideoen hennes er noe pinlig, ja. Hun ser ikke helt komfortabel ut i rollen som fristerinne. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Trodde det var annenhver uke med gutt/jente som skulle ut? Er det en gutt som skal ryke denne uken også Forhåpentligvis, guttene er jo superkjedelige i år. Hørtes jo i utgangspunktet positivt ut med litt geografisk spredning denne gangen, ikke bare Bærum/Oslo-folk og tromsøværinger, men når man tenker over det er det jo disse som har pleid å lage mest liv. (Liv som i festing og underholdning - ikke syting og drittslenging) Egentlig veldig rart vi ikke har sett en eneste en fra Bærum i år, de som har pleid å nå gjennom ruta og dra hjem seieren Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Trodde Nicklas var fra Bærum jeg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Oslo vest;) Ikke det at forskjellen er så stor, men bare det at det kun er èn fra det området er jo en ganske stor forandring, pleier jo å fylle hele halve hotellet Endret 17. mars 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Paradise! Håper Niclas ryker, selv om det virker ganske usannsynlig. Han er den jeg misliker mest! Fredningen er borte ja. Jøss! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Huffameg så dum Heidi er, stakkars. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Bare meg som lurer på når det skal skje noe? Prating, prating og atter prating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå