Olum Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste. Man er altså en idiot om man ikke har tatt førstegangstjenesten? Da tror jeg det finnes mange idioter her i landet! Man er idiot når den eneste man kjenner igjen av verdens største ledere gjennom tidene er Hitler. De putta vel Max Manus på Fidel Castro sitt bilde. Tror ikke du kan komme lenger unna utseendemessig enn det. Måtte i så fall være en svart fyr. Det er jeg helt enig i. Lurte bare på hvorfor man er idiot/taper om man ikke har tatt førstegangstjenesten. Så gårsdagens episode på nettet for litt sida. Man blir seriøst flau av å være norsk. Fullt forståelig hvorfor "ingen" av de får ordentlig jobb når de vender tilbake til Norge. Jeg hadde aldri ansatt noen slike om jeg hadde vært arbeidsgiver. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er nok en grunn til at alle er bartendere Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi har en advokatsekretær da. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste. Man er altså en idiot om man ikke har tatt førstegangstjenesten? Da tror jeg det finnes mange idioter her i landet! Neinei, selvfølgelig ikke, men hjalp hvertfall ikke saken hans. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 At de ikke kunne ansiktene er imponerende i seg selv, da flesteparten der burde være allmennkunnskap. At de ikke klarte den trekanttesten syns jeg er like rart, ikke at jeg hadde stor tro på IQ'n der inne, men den der kan ikke ha krevd mye, var jo latterlig enkel oppgave. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Får meg alltid en god latter når jeg ser introduksjonen til Jeanette. En av de beste! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Verste er jo Niclas som leker vestkant - med hvite bukser og sigar i introduksjonen. Jeg blir ekstremt flau hver gang jeg ser den. Og jeg er fra vestkanten. Endret 16. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.moss-avis.no/video?videoId=1827 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Verste er jo Niclas som leker vestkant - med hvite bukser og sigar i introduksjonen. Jeg blir ekstremt flau hver gang jeg ser den. Og jeg er fra vestkanten. Er han ikke fra vestkanten da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Oi, ingen som ser på i kveld? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ser på! Herlig at folka må jobbe fysisk også. Har vært altfor mye latskap og avslapning de siste sesongene! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ole hadde ryddigste rommet? wuut? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ole hadde ryddigste rommet? wuut? Garantert noen sympatigreier. Dessuten er jo Kim og Ole bestiser, så det forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Må si at Christina er en slu ål, tror ikke det er særlig lurt å stole på hun jfr. hva hun sa på daten. Og ellers virker det utenfra ikke som at Jeanette har noen god grunn til å skift partner foreløpig ut fra hva hun har sagt til andre deltakere og det er jo det faktum at hun kan stole på partneren sin, så vi får nå se om hun tenker over det punktet. Men jeg forundrer meg over at hun sier at hun er sliten pga "det med Stephan". "Det med Stephan" har hun jo lagt opp til selv... Endret 16. mars 2011 av Step_up 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi har en advokatsekretær da. Ja, jøss. Hæla i taket for et halvt års utdanning! Det verste er at tittelen høres langt mer profesjonell ut enn det den er. Så vidt jeg vet er advokatsekretærens oppgave å få kontoret til å fungere på en effektiv måte. Det er med andre ord ingen IQ-test. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Må si at Christina er en slu ål, tror ikke det er særlig lurt å stole på hun jfr. hva hun sa på daten. Jeg digger Christina, jeg. Kulere jente tror jeg faktisk ikke har vært på det hotellet før. 1 Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Man kan ikke si "fitteste jenta" ! ! ! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen. Flere av de lærte ikke min klasse noe om på grunnskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå