Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste.

Man er altså en idiot om man ikke har tatt førstegangstjenesten? Da tror jeg det finnes mange idioter her i landet! :p

Man er idiot når den eneste man kjenner igjen av verdens største ledere gjennom tidene er Hitler.

De putta vel Max Manus på Fidel Castro sitt bilde. Tror ikke du kan komme lenger unna utseendemessig enn det. Måtte i så fall være en svart fyr.

Det er jeg helt enig i. Lurte bare på hvorfor man er idiot/taper om man ikke har tatt førstegangstjenesten.

Så gårsdagens episode på nettet for litt sida. Man blir seriøst flau av å være norsk. Fullt forståelig hvorfor "ingen" av de får ordentlig jobb når de vender tilbake til Norge. Jeg hadde aldri ansatt noen slike om jeg hadde vært arbeidsgiver.

Lenke til kommentar

Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste.

Man er altså en idiot om man ikke har tatt førstegangstjenesten? Da tror jeg det finnes mange idioter her i landet! :p

Neinei, selvfølgelig ikke, men hjalp hvertfall ikke saken hans.

Lenke til kommentar

Må si at Christina er en slu ål, tror ikke det er særlig lurt å stole på hun jfr. hva hun sa på daten. Og ellers virker det utenfra ikke som at Jeanette har noen god grunn til å skift partner foreløpig ut fra hva hun har sagt til andre deltakere og det er jo det faktum at hun kan stole på partneren sin, så vi får nå se om hun tenker over det punktet.

Men jeg forundrer meg over at hun sier at hun er sliten pga "det med Stephan". "Det med Stephan" har hun jo lagt opp til selv...

Endret av Step_up
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har en advokatsekretær da. :tease:

Ja, jøss. Hæla i taket for et halvt års utdanning!

Det verste er at tittelen høres langt mer profesjonell ut enn det den er. Så vidt jeg vet er advokatsekretærens oppgave å få kontoret til å fungere på en effektiv måte. Det er med andre ord ingen IQ-test.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble også ganske skuffa over Joachim på den testen. Jeg så på han som den mest intelligente personen der inne (ikke at det trenger å bety så mye), men alle personene som var avbildet er elementær kunnskap for alle som har fullført grunnskolen.

Flere av de lærte ikke min klasse noe om på grunnskolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...