Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Så denne episodens høydepunkt var når 2 stk dreit Nah, hadde jo det at Stephan drev å lusket rundt og det at Ole ble sendt på solo da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Synes det var når maren bæsja jeg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) krangel.no:jeg skjønner deg der, men ut fra det inntrykket jeg har fått, så er det liksom kjøring av taktikk mot Stefan med en gang man får sjansen. det har liksom bare oppstått, men det er gjerne en god del vi ikke får sett, men rar måte å forholde seg til en person uansett. Den lyttingen har de lagt opp til selv. vi får se hva som skjer, mye kan jo skje. Men den som stiller seg ved Jeanette tror jeg vil slite og hun vil slite. Men når Triana spør Stefan hvorfor han stiller seg bak hun, kanskje han får det til å gnage i hun? Hun ville stått trygg som banken. Hun gir ikke ett veldig bra inntrykk til andre. det er HELT feil måte å gjøre det på...Det virker jo for tidlig å bytte partner, men det virker nok litt annerledes for folk som ikke er inne i huset. Dessuten tror jeg at han kommer inn igjen hvis han ryker. Jeanette virker jo ikke akkurat som den letteste å omgås med, selv om vi ikke har fått sett så mye av hun. Endret 15. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tror dere Stephan fikk refs av TV3 etter mandagens episode? Han dekker til kameraet med en t-skjorte. Jeg regner med de har regler mot sånt der inne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 De har regler mot det, og konsekvensene tror jeg er harde mot sånt. Spørsmålet er jo om hvor lenge den ble der og om de slo ned på det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg får litt vondt av Stephan.Stakkar. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Stephan virker som en av de få normale der inne. De fleste andre virker så enkle. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ikke si at dere sitter og ser på dette skvipet... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 stephan er jo helt snål. makan til raring Lenke til kommentar
krangel Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ikke si at dere sitter og ser på dette skvipet... Lol, det står tidligere i tråden at hvis du har noe imot serien, gtfo, vi bryr oss ikke. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jaja på en måte så forstår jeg jo hvorfor, kan være underholdende å se på alle de sære folkene. Personlig får jeg krampe av dem Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jaja på en måte så forstår jeg jo hvorfor, kan være underholdende å se på alle de sære folkene. Personlig får jeg krampe av dem Jeg ser på det for å forstå menneskets forfall. Og det er ytterst god underholdning som du sier selv. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ser på det fordi jeg blir jævlig fort avhengig av søppel-tv. Why? Aner ikke. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hittil virker det for meg ut som folk ikke er seg selv, spesielt blant guttene. De skal leke saa veldig kule og proeve aa vaere saa morsomme som mulig, og enkelte leker skikkelig gentlemen, mens man ser at de bare "proever". Det er inntrykket mitt i hvertfall.. Melder seg paa bare for aa komme paa tv. Men det er naa min mening.. Har bare sett EN episode og sett intervjuene, men var saa latterlig daarlig... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg tør vedde masse masse penger på at dette ekteskapet ikke holder http://www.seher.no/865277/paradise-par-giftet-seg-i-mexico Endret 16. mars 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 stephan er jo helt snål. makan til raring Må innrømme at jeg nesten synes litt synd i ham. Allerede første dagen hadde jo de andre bestemt at han ikke var helt sånn som dem, og at han ville gjort dem alle en tjeneste ved å forlate hotellet. Men jeg ser ærlig talt ikke noe galt med fyren? Greit at vitsene han byr på i fylla ikke akkurat slår an, men jeg synes ikke egentlig han skiller seg noe særlig fra resten. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Synes ikke Stephan virker rar, han har til gode å fortelle en eneste god vits (as far as we know) og han fortsetter å grave seg et hull som stadig blir dypere. Synes litt synd på han, men det er fordi han ikke skjønner noen ting. Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste. Man er altså en idiot om man ikke har tatt førstegangstjenesten? Da tror jeg det finnes mange idioter her i landet! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og fy søren Joachim er en taper, han var jo fullstendig idiot på kunnskapstestene, 9 push-ups og ingen førstegangstjenste. Man er altså en idiot om man ikke har tatt førstegangstjenesten? Da tror jeg det finnes mange idioter her i landet! Man er idiot når den eneste man kjenner igjen av verdens største ledere gjennom tidene er Hitler. De putta vel Max Manus på Fidel Castro sitt bilde. Tror ikke du kan komme lenger unna utseendemessig enn det. Måtte i så fall være en svart fyr. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 At dem hadde så lite kunnskap om de historiske personene da. Jeg blir flau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå