Smågal Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Går halv 1 (ish) på tv3 igjen da. Episodene i fjor kom ut på nettet halv 11 i fjor da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Christina burde kamuflere ansiktet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Går halv 1 (ish) på tv3 igjen da. Episodene i fjor kom ut på nettet halv 11 i fjor da. Uaktuelt å se på TV etter midnatt. Skjønnhetssøvnen > Paradise. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dårlig prioritering latias, trodde bedre om deg. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Good luck med å bli fallskjermjeger etter dette Ole-Kristian! Er nyd i tråden forresten, men har fulgt med alle tre seriene og digger det! Dumme folk som driter seg ut, digge damer, fyll og sex er jo dritgod underholdning da! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Syntes alle er alt for snille. Alle skal være venn med alle, og ingen "hard feelings" for noe. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ojoj ikke verdens smarteste mennesker Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette er jo totalt søppel... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 "Hvis dette kommer på tv, så saksøker jeg de ass" Hva trodde hun ...? 2 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Stefan irriterer meg som faen. Sniker på alle og virker helt retarded.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 TV3 overgikk seg selv i ræva redigering når Jeanette mente det lukta dritt på dass. De klippet da til Niclas da han måtte gå og drite. Var jo ikke samme rom engang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Så det samme selv. Jeg wtf'et. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jo, han dreit jo på stefan sitt rom når de stjal madrassen? Lenke til kommentar
krangel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Min første dobbelpost Endret 15. mars 2011 av krangel.no Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 voldsomt at du skal beskylde andre for å være retarded, har ett helt annet inntrykk av fyren. Han virker lur, han er årvåken og får med seg mye av det som skjer. Men riktignok så hadde han ikke merket noe hvis ikke. Tviler på at verken Jeanette, Joakim, "generalen" og Maren kommer særlig langt. Når man helt plutselig kommer skjevt ut, da blir man desperat og stopper opp for å høre og det er forståelig når man hører sitt eget navn. That's what you get for backstabbing. hun kunne sikkert kommet langt med Stefan som hun kan stole på. Han som ytret forslaget, hvor usikker tror du ikke at man står da? Og nå får han og plukket opp at Joakim ikke er til å stole på, men det kan han ha plukket opp uten å høre etter. 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jo, han dreit jo på stefan sitt rom når de stjal madrassen? Du har nok rett. I stand corrected Synes bare som det virket som fargen på senga forandret seg i de to klippene. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) voldsomt at du skal beskylde andre for å være retarded, har ett helt annet inntrykk av fyren. Han virker lur, han er årvåken og får med seg mye av det som skjer. Men riktignok så hadde han ikke merket noe hvis ikke. Tviler på at verken Jeanette, Joakim, "generalen" og Maren kommer særlig langt. Når man helt plutselig kommer skjevt ut, da blir man desperat og stopper opp for å høre og det er forståelig når man hører sitt eget navn. That's what you get for backstabbing. hun kunne sikkert kommet langt med Stefan som hun kan stole på. Han som ytret forslaget, hvor usikker tror du ikke at man står da? Og nå får han og plukket opp at Joakim ikke er til å stole på, men det kan han ha plukket opp uten å høre etter. Retarded var bare et ord jeg brukte, kan hende det ble feil. Mener ikke at han er tilbakestående altså. Likevel synes jeg han virker veldig hva skal jeg si, ukomfortabel å være rundt. Han er liksom ikke en man kan slappe av rundt tror jeg. Når han i tillegg blir tatt for lytting flere ganger, tror jeg ikke deltakerene der inne er særlig gira på å ha han på hotellet. Med mindre noe drastisk skjer, eller han får en fredring, ryker han nok ut ved neste parsermoni. Endret 15. mars 2011 av krangel.no Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Så denne episodens høydepunkt var når 2 stk dreit Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Så denne episodens høydepunkt var når 2 stk dreit Quality television. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå