Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Reagerer på at årets deltakerne nesten har på grensen til sånn "lol-humor", snakker skremmende likt min 13 år gamle bror iallefall! Hvordan kan du mene det lizzom? Lizzom, kom med eksempler også da lizzom. Dårlig gjort av deg lizzom å sammenligne deltakerne lizzom med din 13 år gamle bror lizzom. Herregud da lizzom!!! http://www.tv3play.no/play/242692/ Gidder ikke, skal chille så max lizzom og ta en chill pill lizzom. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hadde ikke gjort noe om Triana steppet inn som deltaker og Petter P ble programleder Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Niklas har jo.....lagt på seg.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Reagerer på at årets deltakerne nesten har på grensen til sånn "lol-humor", snakker skremmende likt min 13 år gamle bror iallefall! Hvordan kan du mene det lizzom? Lizzom, kom med eksempler også da lizzom. Dårlig gjort av deg lizzom å sammenligne deltakerne lizzom med din 13 år gamle bror lizzom. Herregud da lizzom!!! http://www.tv3play.no/play/242692/ Herregud, takler ikke han svekklingen der. Inteteksisterende ryggrad. So? Det har jeg og So? Var bare en observasjon, beklager så meget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Han sa han mistet 15 kg med muskler da han var på hotellet i fjor. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Vedder på at han ikke har rørt en vekt etter han kom hjem fra hotellet Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Han sa han mistet 15 kg med muskler da han var på hotellet i fjor. Kan det virkelig ha seg at en forumveileder ser på paradise hotel? Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 So? Det har jeg og Jøss, er du med i Paradise Hotel? 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Han sa han mistet 15 kg med muskler da han var på hotellet i fjor. Kan det virkelig ha seg at en forumveileder ser på paradise hotel? Jeg er bare en forumveileder, ikke en livsveileder. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Han sa han mistet 15 kg med muskler da han var på hotellet i fjor. Kan det virkelig ha seg at en forumveileder ser på paradise hotel? Jeg er bare en forumveileder, ikke en livsveileder. Jada, men allikevel Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 So? Var bare en observasjon, beklager så meget. En veldig reel observasjon også, om jeg får lov til å bemerke det? Men frisyren var en forbedring, det skal han ha. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det som er synd med Paradise er at noen egentlig ALDRI er ute. Dersom du er morsom/kul/artig nok så får du alltid flere sjanser. Sånn har det vært i alle lands versjoner av Paradise, også i Norge. Kan nesten vedde skjorta mi på at uansett om Niclas ryker ut så kommer han inn igjen. Dårlig program - fantastisk underholdning. Kommer til å følge med i år (i motsetning til i fjor). 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er vel ingen som kan nekte for at uansett hvor lavt intelligensnivået er, uansett hvor tullete konseptet er, og uansett hvor ufordragelige deltakerne er, så har Paradise Hotel absolutt underholdningsfaktor. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Halvparten av alle postene her er om hvor dårlig PH er, men ikke se på om du ikke liker det. 5 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Enig, sesong 3 var dårlig i forhold til sesong 1og2. 1 var best om jeg husker riktig 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Paradise ER dårlig, men det er underholdning. God underholdning. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Enig, sesong 3 var dårlig i forhold til sesong 1og2. 1 var best om jeg husker riktig Du husker helt riktig. Førstesesongen var helt definitivt den beste - i alle fall hittil. Sesong 3 kan jo enda overraske oss positivt. 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det som er synd med Paradise er at noen egentlig ALDRI er ute. Dersom du er morsom/kul/artig nok så får du alltid flere sjanser. Sånn har det vært i alle lands versjoner av Paradise, også i Norge. Kan nesten vedde skjorta mi på at uansett om Niclas ryker ut så kommer han inn igjen. Dårlig program - fantastisk underholdning. Kommer til å følge med i år (i motsetning til i fjor). tror at de som får komme inn igjen, får komme inn pga måten de går ut på. Niklas derimot, ser jeg ingen grunn til at bør komme inn igjen. Og selvfølgelig popularitet og om de gjør noen sprell. Evt at de skiller seg ut fra de andre deltakerne, og det er nesten bare utelukkende positivt. Synes han er litt teit, faktisk. De aller fleste tidligere deltakere hadde vært bedre å sende inn enn han, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå