Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Var vel egentlig bare tørrjukking som skjedde når Mats og Maren var i sengen da? Takk til deg mr. flisespikker, alltid like gøy å hilse på deg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Haha, herregud for en dass Maren er. Ufuselige kvinnemenneske. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen som har sett neste episode som vet hvem han siluetten var kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Noen som har sett neste episode som vet hvem han siluetten var kanskje? Neste episode kan ikke leies før søndag 21.30 uansett. Forresten, WTF. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen som har sett neste episode som vet hvem han siluetten var kanskje? Den som sendes mandag? Tror nok det er godeste Niklas Vindel. 2 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen som har sett neste episode som vet hvem han siluetten var kanskje? Neste episode kan ikke leies før søndag 21.30 uansett. Forresten, WTF. Sexy neglelakk på tærne til Niclas 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Blir spennende å se hvem som kommer inn neste uke, litt rart om Vindel, en "gammel" deltager blir første nykommeren i sesongen. Håper vi ser flere comebacks etterhvert, noen fra første sesong hadde vært herlig. Noen som har noen ide om hvem det eventuelt kan være? ^^ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Blir spennende å se hvem som kommer inn neste uke, litt rart om Vindel, en "gammel" deltager blir første nykommeren i sesongen. Håper vi ser flere comebacks etterhvert, noen fra første sesong hadde vært herlig. Noen som har noen ide om hvem det eventuelt kan være? ^^ Tipper det blir Niklas fra sesong 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Niklas heter Vindel til etternavn, om du ikke visste det... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 NY GUTT? Hva faen. Jentene har klippekort eller noe? Eller så kommer det inn to jenter senere i uka. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg kunne ha kasta klærne her og nå, jeg! "De kaller meg bare for pappa" Endret 11. mars 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) skjønner ikke han Joachim (det var vel det han het?). Ser ikke helt hvorfor han klager sånn på om Stefan ikke er smart. Synes ikke han har gjort noe gale. han Joachim-fyren virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen selv. De som velger å spille med Maren, de ryker først... Det kan vel ikke sies at den jenten som går i allianse med Maren gjør det særlig lurt. Lol. hva er det egentlig Jeanette drev med etter Stefan kysset hun på kinnet...tørket vekk. litt mye fra Stefan eller... Taktisk sett tror jeg det er best for Stefan å hinte om at Maren kanskje er så smart å spille med, i tillegg så kan han jo gjøre en grei figur ovenfor partneren. Endret 11. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Fatter ikke at hu er pokerspiller. Kan umulig gå i pluss... Vel, Mats gikk jo fem på... Ser ikke helt hva han kunne gjort annerledes, men men... Stefan er forresten overraskende ærlig ovenfor sin partner. Endret 11. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 NY GUTT? Hva faen. Jentene har klippekort eller noe? Eller så kommer det inn to jenter senere i uka. Tviler sterkt. Hvor ofte ser man tre deltakere ryke i samme uke allerede i startfasen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 NY GUTT? Hva faen. Jentene har klippekort eller noe? Eller så kommer det inn to jenter senere i uka. Tviler sterkt. Hvor ofte ser man tre deltakere ryke i samme uke allerede i startfasen? For å ikke snakke om hvor alle disse folka skulle sovet O_o Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tviler veldig sterkt på at de hiver inn tre nye deltakere på en og samme uke. Men hvorfor satser alle på Niklas Vindel? Er det liksom et innlysende faktum jeg har oversett, eller er det bare ren gjetting? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Triana Iglesias har røpet at gamle deltakere kommer tilbake. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10091028 Det ble i hvertfall Niklas fra i fjor. Jeg kjente han ikke igjen jeg! (PS: Nå er sikkert Ole Christian fra Drammen glad, han får jo en drammenservenn inn). Dette er grunnen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tror Niklas skal slite, han virker ut til å være både en generasjon 2 eldre en enn de deltakerne som er med nå. Reagerer på at årets deltakerne nesten har på grensen til sånn "lol-humor", snakker skremmende likt min 13 år gamle bror iallefall! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Triana Iglesias har røpet at gamle deltakere kommer tilbake. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10091028 Det ble i hvertfall Niklas fra i fjor. Jeg kjente han ikke igjen jeg! (PS: Nå er sikkert Ole Christian fra Drammen glad, han får jo en drammenservenn inn). Dette er grunnen Aha, da skjønner jeg. Takker! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Reagerer på at årets deltakerne nesten har på grensen til sånn "lol-humor", snakker skremmende likt min 13 år gamle bror iallefall! Hvordan kan du mene det lizzom? Lizzom, kom med eksempler også da lizzom. Dårlig gjort av deg lizzom å sammenligne deltakerne lizzom med din 13 år gamle bror lizzom. Herregud da lizzom!!! http://www.tv3play.no/play/242692/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå