Smågal Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Fatta jo at han ikke skulle hjem, men faen, hadde vært deilig. Håper Stephan holder seg i gamet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når er det egentlig fjorårets niklas kommer inn? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nettopp pult; "Jeg 'ekke keen på Mats, lissom".. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 "Jeg er ikke keen på Mats, liksom" - Maren. Hah, DET var dagens. Morsomt med superslut på hotellet da. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Maren later som hun er så cool om dagen og ikke bryr seg om Mats, men så fort det blir natt og hun har fått i seg litt alkohol er hun you all over the guy Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Reagerte på det jeg også. :!: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Joachim er årets versjon av Mats fra sesong 1. Han kommer til å komme veldig langt! Til og med stemmen deres ligner sjukt ;p Endret 9. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er begynt å kalle Joachim for 'Psykologen'. Eneste han gjør er jo å gå til Stephan å gi han psykolog-veiledning. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Joachim er ikke i nærheten av å være "årets Mats". Mats var 10 ganger fetere og lagde 10 ganger mer liv. Joachim er mer laidback og har gode meninger om det meste, han kommer til å nå veldig langt ja. Finalekandidat allerede Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Joachim er vel kanskje litt mer Emil, siden han er så laidback. Men han er veldig innblanda i taktiske ting da, det var aldri Emil. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har jo bare gått 3 dager også da Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Han er i hvertfall en klone av en jeg kjenenr. Helt lik sveis og personlighet Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Joachim minner meg om karius eller baktus, en av de Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Utrolig kjedelig det har vært hittil, mye tamme folk. Får håpe det tar seg opp utover, er jo for faen ikke en jævla søndagsskole dette her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Joachim minner meg om karius eller baktus, en av de Joachim spiller for Everton. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KqmmeMZdnRo Heheheh Kjenner hun ene som er med i den *skjems* Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kjenner hun ene som er med i den *skjems* Skal vel ikke så mye til for å bli med i en sånn musikkvideo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kjenner hun ene som er med i den *skjems* Skal vel ikke så mye til for å bli med i en sånn musikkvideo Ikke akkurat, er vel helst derfor jeg skjems XD Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ny episode, folkens! Hvem håper vi ryker? Niclas ut hadde vært det beste for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå