Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla fuckings TV3 play. Begynt med 3 minutter reklame, forrige sesongene var det ingenting. I tillegg, og mer irriterende, er at lydnivået dobles når reklamen starter, forbanna irriterende.

Skulle likt og visst hvilken "gründer" Joachim er, egentlig :p

Dessuten tror jeg nok Niclas har blitt gjennomskuet med det oppdraget sitt, noe som absolutt kan være til Stephan sin fordel. Syns Stephan er en sympatisk og jordnær type som ikke har behov for å skrike høyest for å bli sett. Men samtidig virker det som at han er den personen som gruppa i helhet "elsker å hate", hvis man kan si det. Og det er veldig synd, for når de først har fått den oppfatningen da er det vanskelig å forandre den.

Ellers, tja. Fælt å høre Christina snakke, som person virker hun hyggelig og oppegående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævla fuckings TV3 play. Begynt med 3 minutter reklame, forrige sesongene var det ingenting.

Det har vært reklame siden episode 15 ca. av sesong 1. Jeg vet det, da jeg så hele sesong 1 på nett (bodde i USA) og måtte se noen episoder i fjor på nett.

 

Det kom veldig an på hvilken browser du brukte det gitt laugh.gif

Lenke til kommentar

Jævla fuckings TV3 play. Begynt med 3 minutter reklame, forrige sesongene var det ingenting.

Det har vært reklame siden episode 15 ca. av sesong 1. Jeg vet det, da jeg så hele sesong 1 på nett (bodde i USA) og måtte se noen episoder i fjor på nett.

 

Da la du sikkert merke til at det ble mer og mer reklame omtrent for hver eneste episode på nett-tv. Jeg blir ikke det minste overrasket om vi snart må se like mye reklame på streaming-tjenester på nettet som på TV.

Lenke til kommentar

Da la du sikkert merke til at det ble mer og mer reklame omtrent for hver eneste episode på nett-tv. Jeg blir ikke det minste overrasket om vi snart må se like mye reklame på streaming-tjenester på nettet som på TV.

Ja, det blir en annen sak. Men reklame har det vært hele veien.

Lenke til kommentar

Min vurdering av deltakerne så langt

 

Jeanette: Gjør ikke stort ut av seg, hun kommer vel neppe til å være den som tar seg mest ut i år.

Heidi: Samme gjelder henne

Caterina(var det det hun het?): Min favoritt så langt, ikke fordi hun er digg, men fordi hun virker som en kul jente som blir en av gutta.

Maren:Virker helt ustabil, kan bli god underholdning med henne

Madelen: Blondinen som er årets svar på Tine

 

Joachim: Laidback og livsglad gutt som virker som han har gode formeninger om det meste, er ikke mulig å misslike han. Favoritt

Niclas:Han prøver hardt å bli likt og har tydeligvis mye selvironi som slår godt an. Pappagutten

Kim: Nordlendigen som ikke sier stort og gjør så mye av seg, men når han først åpner kjeften så kommer det noe grove gloser.

Ole Kristian: Han har det samme stive ansiktet hele tiden, har ikke bemerket seg noe stort enda, laidback.

Stephan: Prøver å være morsom med dårlige vitser. Virker som han hadde litt for høy selvtillit når han kom inn og er på vei ned på jorden igjen.

Mats:Han er usynlig og normal virker det som

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Syns dette var en dårlig start på paradise. skjer jo ingenting, og kan ikke forestille meg at det skjer noe spennende heller. Husker i danske paradise var de jo i gang med å skulle banke opp hverandre allerede etter første uka. Her skal jo alle være venner og lignende -_-

håper det kommer en monstertwist som bare rokkerer på alt som skjer, og at det hvertfall kommer to nye til neste uke

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne Niclas har visst fått legendestatus blant guttene allerede, men jeg har ikke hørt ett eneste gullkorn eller at han har laget noe liv i det hele tatt jeg.

De har jo kjent hverandre i noen dager (?) nå. Du skjønner vel at de har blitt verdens beste kompiser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...