TMB Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fikk ihvertfall litt pupp i denne episoden også da Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Daaamn, Madelen hadde en deilig bakende også. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dette må være den kjipeste episoden gjennom alle de tre sesongene! Ja, fyfaen. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For et nedsig fra Ålesund.. Ut! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bare meg eller ligner hun ene på en hest? 2 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Daaamn, Madelen hadde en deilig bakende også. En ekstremt deilig bakende! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Var det Madelen og Kim jeg så i senga helt på slutten der? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Madelen er kul Maren er freak Ålesund-duden ryker Falskheten fortsetter i Paradise. Elendig episode forøvrig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 En ting jeg lurer på. I brevet til Niclas sto det at han måtte greie å få to par til å skille lag uten at de merket at det var noe ugler i mosen, og det har jo parene gjort. De skjønte jo at han får bli hvis de bytter. Vil den da være gyldig? Quoter meg selv her, Niclas ryker i morgen eller på torsdag. Book it. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Var det Madelen og Kim jeg så i senga helt på slutten der? Er nok Maren og Fredrik. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Var det Madelen og Kim jeg så i senga helt på slutten der? Er nok Maren og Fredrik. Who? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Beklager så meget. Mats(?) var nok navnet jeg lette etter! Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Quoter meg selv her, Niclas ryker i morgen eller på torsdag. Book it. Hvordan kan jeg booke det? Eneste jeg noen gang har booket er et hotellrom. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Madelen har fi**epiercing. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan kan jeg booke det? Eneste jeg noen gang har booket er et hotellrom. Don't just book it, Thomas Cook it. Or shut it... Skjedde det noe spennende den siste halvtimen? Skifta over til Barca-Arsenal i stedet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skjedde lite. Veldig lite. Maren snakket om analsex, men det er vel det. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Madelen har fi**epiercing. Hmm, hvordan vet du det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Madelen har fi**epiercing. Hmm, hvordan vet du det? Nå kan du lure... Hehe neida, hun sa det i et intervju på TV3.no. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Høres ut som episode 2 også har fått veldig mange gode tilbakemeldinger. Når jeg prøver å se den på TV3Play får jeg denne feilmeldingen http://bildr.no/view/839368 Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå