kremt Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja den teorien utelukket jo ikke akkurat så mange 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vil tippe Pelle kjenner Maren og Niclas. Kanskje ikke ren tipping, heller bruk av litt logisk tenkning. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ole Christian, verste wannaberåner, boler, harrytass og gravemaskinkjører fra Drammen, det folkeslaget er faktisk verre enn oss trøndera. Flere sleivspark noen? Ja, et sleivspark til. Innlegget ditt. Hadde du ikke visst at han var fra Drammen, så hadde du aldri gjetta det.. Skriker ikke typisk Drammenser akkurat.. Og råner? Rånere ser ikke slik ut. Jo. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gleder meg til Maren skal lyve om analsex i kveld! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gleder meg til Maren skal lyve om analsex i kveld! "lyve" 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det virker som dette kan bli en morsom sesong. Folka er jo rekorddumme i år. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilke to er det som er fra samme område da? Hvis han kjenner to av de er det størst sansynlighet at de er fra samme sted/by Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hvilke to er det som er fra samme område da? Hvis han kjenner to av de er det størst sansynlighet at de er fra samme sted/by As i said earlier... Vil tippe Pelle kjenner Maren og Niclas. Kanskje ikke ren tipping, heller bruk av litt logisk tenkning. Endret 8. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du har en liten P.I. inni deg du kammizez! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du har en liten P.I. inni deg du kammizez! P.I.? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Petter fra Paradise i fjor er med på Charterfeber i år, på TV3 as we speak. Han er rå Endret 8. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Ny episode! Triana er som vanlig den råeste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg får ikke sett episoden før halv ett, frustrerte fruer går jo nå. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Mascara gjør underverker. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Han dere "eg e i fra Ålesund og eg drar dama" kommer ikke til å dra damer viss han ryker ut nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Dette må være den kjipeste episoden gjennom alle de tre sesongene! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå