Latias Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Hei, Triana har vært den deiligste på hotellet gjennom alle sesongene! Håper hun blir værende. Neste år skal de vel flytte til Columbia? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Sett henne som deltaker i stedet for da!! Jasså, er det rykter om Colombia? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 De skulle egentlig til Colombia før denne sesongen, men de måtte flytte tilbake til Mexico pga. uvær. Satser på at de fullfører sine opprinnelige planer den kommende sesongen. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Se gjennom sesong 2 om du først skal se norsk PH. Sesong 3 er ikke verdt å kaste bort tida si på. Sesong en da? Dette kommer fra en atten-åring som aldri har sett en episode.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Se begge du, både s1 og s2 er god underholdning. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Se gjennom sesong 2 om du først skal se norsk PH. Sesong 3 er ikke verdt å kaste bort tida si på. Sesong en da? Dette kommer fra en atten-åring som aldri har sett en episode.. Sesong en er boooooring. Hele programmet dreier seg rundt kranglingen mellom to personer, og ingen pene/kjekke er med heller, spør du meg. Dessuten har programmet en fantastisk dårlig bilde-kvalitet. Se 2en først, så eventuelt 1ern og så 3ern. Lenke til kommentar
Cern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Håper absolutt ikke at de flytter til Columbia neste år, selvom de hadde planer for det for foregående sesong. Har sett en del av Paradise Hotel Ungarn på YouTube. Det er spilt inn på det columbianske hotellet, og jeg fikk ikke "Paradisefølelsen". Men det kommer vel av at alle sesongene jeg har sett har vært fra Milagro og at jeg derfor ser på det som det ultimate hotellet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå