Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Du lever deg inn i dette, skjønner jeg  :D

 

Vel, man følger jo med, og gjør seg noen betraktninger underveis selvsagt. Er ikke stort vits i å følge med på et program syns jeg hvis man ikke får med seg hva som skjer. Og etter en stund så blir man jo litt kjent med deltakernes personlighet også, enten man vil eller ikke. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+alsdf

Uenig. Halvfeit og ikke sexy.

 

At du ikke hadde tappa dat ass beviser jo bare at du kanskje ikke nødvendigvis er hetrofil, evt bare liker syltynne tannpirkere. Men, noen må da like de jentene også!

 

Om man ikke tar vare på kroppen sin er jeg ikke interessert i å bruke tid på den. I tillegg var hun en utrolig irriterende jente med dumme meninger og generelt lite å by på, noe som òg gir avsmak. Min mening :)

Lenke til kommentar

Uenig. Halvfeit og ikke sexy.

 

At du ikke hadde tappa dat ass beviser jo bare at du kanskje ikke nødvendigvis er hetrofil, evt bare liker syltynne tannpirkere. Men, noen må da like de jentene også!

 

Om man ikke tar vare på kroppen sin er jeg ikke interessert i å bruke tid på den. I tillegg var hun en utrolig irriterende jente med dumme meninger og generelt lite å by på, noe som òg gir avsmak. Min mening :)

Hun "ga jo så mye av seg selv" som hun så vittig uttalte i sin tale...

Lenke til kommentar

Niklas har blitt den største pusekatten jeg har sett på lenge. Å gå fra å feste og knulle damer like a boss, til å bli pisket rundt av en halvfeit godtemoms og råkline med guttta. "Jeg SKAL slippe den forbanna kula." Mhm, tøffen. No respect. Madde fortjener ikke pengene, men hun trenger de til fettsugingen senere.

 

27216.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har på følelsen at de nød-kastet inn store-Niclas og Mads bare for å få opp stemningen litt. Kanskje TV3 selv skjønte hvor daft det faktisk var der.

 

Og dessuten håper jeg virkelig at de dropper Triana og det samme hotellet til neste år. Holdt på å spy av måten Triana taklet jukset til Kim på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...