kremt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Du lever deg inn i dette, skjønner jeg Vel, man følger jo med, og gjør seg noen betraktninger underveis selvsagt. Er ikke stort vits i å følge med på et program syns jeg hvis man ikke får med seg hva som skjer. Og etter en stund så blir man jo litt kjent med deltakernes personlighet også, enten man vil eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Uenig. Halvfeit og ikke sexy. At du ikke hadde tappa dat ass beviser jo bare at du kanskje ikke nødvendigvis er hetrofil, evt bare liker syltynne tannpirkere. Men, noen må da like de jentene også! Om man ikke tar vare på kroppen sin er jeg ikke interessert i å bruke tid på den. I tillegg var hun en utrolig irriterende jente med dumme meninger og generelt lite å by på, noe som òg gir avsmak. Min mening Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Uenig. Halvfeit og ikke sexy. At du ikke hadde tappa dat ass beviser jo bare at du kanskje ikke nødvendigvis er hetrofil, evt bare liker syltynne tannpirkere. Men, noen må da like de jentene også! Om man ikke tar vare på kroppen sin er jeg ikke interessert i å bruke tid på den. I tillegg var hun en utrolig irriterende jente med dumme meninger og generelt lite å by på, noe som òg gir avsmak. Min mening Hun "ga jo så mye av seg selv" som hun så vittig uttalte i sin tale... Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eg føøøøle eg har gjidd mye av me sjøl... Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Niklas har blitt den største pusekatten jeg har sett på lenge. Å gå fra å feste og knulle damer like a boss, til å bli pisket rundt av en halvfeit godtemoms og råkline med guttta. "Jeg SKAL slippe den forbanna kula." Mhm, tøffen. No respect. Madde fortjener ikke pengene, men hun trenger de til fettsugingen senere. 3 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eg føøøøle eg har gjidd mye av me sjøl... Hvilken dialekt er det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eg føøøøle eg har gjidd mye av me sjøl... Hvilken dialekt er det? Han mener "æ føøøøle æ har gjidd mye av mæ sjøl" - også kjent som sørlandsk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eller "æ følår æ har gjidd mye a mæ sjøøl" som det egentlig heter. 2 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Niklas............................................................................................................ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 "- Man blir voksen av å være med på «Paradise Hotel»" Hvilken latterlig uttalelse er det egentlig? Noen som har lest artikkelen og har meninger? Skremmende lite selvinnsikt disse deltakerne har. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du kunne jo f.eks. valgt å linke til artikkelen om du vil at folk skal lese artikkelen og komme med meninger. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Here you go! Var ikke akkurat så vakkert bilde av Madelen, men ekte er det nok. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hun "ga jo så mye av seg selv" som hun så vittig uttalte i sin tale... Hun kan ikke ha gitt bort mye av seg selv når hun har gått opp 5 kilo. Daaagens tørre 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fritt frem for å melde seg på til neste sesong: http://www.tv3.no/casting/vil-du-være-med-i-paradise-hotel Opptak fra 1. januar til 8. mars neste år. Noen som har tenkt å bli med? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei. Jeg er mye mer interessert i å kritisere deltakerne, enn å delta og bli kritisert selv. 4 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Bare jeg som syntes at årets deltakere var skikkelig dølle? Årets sesong var absolutt ikke dårlig, men savnet mye av de kvalitetene deltakerne hadde i fjor, som jeg ser på som den beste sesongen så langt. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bør jeg se gjennom Paradise? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Se gjennom sesong 2 om du først skal se norsk PH. Sesong 3 er ikke verdt å kaste bort tida si på. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har på følelsen at de nød-kastet inn store-Niclas og Mads bare for å få opp stemningen litt. Kanskje TV3 selv skjønte hvor daft det faktisk var der. Og dessuten håper jeg virkelig at de dropper Triana og det samme hotellet til neste år. Holdt på å spy av måten Triana taklet jukset til Kim på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå