Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Heidi is a ice cold bitch. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper det er Heidi som har jukset så hun blir disket. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Siden det er Ole som bærer på hemmeligheten, så vedder jeg på at det har noe med parsermonien da Ole og Kim stilte seg bak Heidi, og Kim røk ut. Kim avslørte oppdraget til Ole, slik at han stilte seg bak Heid-Ole var jo egentlig ikke villig til å gjøre det. Det er det eneste logiske, og dermed ryker Kim ut på finaledagen i morgen. Da er det nesten garantert at Niklas og Madelen vinner. Det er i alle fall hva jeg tror ut i fra klippene fra tv3 om morgendagens episode. Endret 1. juni 2011 av hoyre Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Håhå, nå gjelder det å holde seg vekk fra alle aviser og sladderpresse inntil finalen er sett i morgen Sykt spent på blant annet hva Ole skal fortelle til gruppa. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tror Kim ryker, så skal en av juryen være partneren til Heidi pga Kim avslørte oppdraget sitt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Håper det er Heidi som har jukset så hun blir disket. Samme her. jeg blir litt gretten hvis hun vinner Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sånn som jeg ser det nå , så er eneste verdige vinnere Niklas Og Madde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Madde verdig vinner? Okay.. Jeg håper Vindel kaster kula på 300k. Ansiktsuttrykkene på deltakerne hadde vært priceless. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg frykter at det er Kim som har juksa, han har jo hatt veldig mange vanskelige oppdrag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Madde verdig vinner? Okay.. Jeg håper Vindel kaster kula på 300k. Ansiktsuttrykkene på deltakerne hadde vært priceless. Virker som om de hadde digga det. Iallefall endel av jentene. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Eneste verdige vinneren er Kim - ved mindre han er den som jukset selvsagt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Føler meg ganske trygg på at Kim er den som har jukset. Vet ikke helt hvorfor, men føler det er mest logisk. Håper egentlig han ryker, aldri likt fyren uansett. Når det er sagt ser jeg ikke på noen av de gjenværende som verdige vinnere (kanskje utenom Niklas). Madelen er et kapittel for seg selv, og Heidi er bare...rar... Blir tragisk om noen av de to får noe som helst. Som mange andre her håper jeg Niklas slepper kula på 300k. Det hadde vært sååååå epic! Men det skjer vel ikke... Har det skjedd før? Altså at noen har sluppet kula? Kanskje i den danske? ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Har det skjedd før? Altså at noen har sluppet kula? Kanskje i den danske? ^^ http://www.youtube.com/watch?v=Qii6zvSmOeA 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Wow, håper på noe lignende i kveld. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Gidder ikke se hele, når i videoen slipper hun den? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Cirka 5:20 Det rare er at han som står på andre siden nikker og smiler til henne, deretter slipper hun den på bakken. Kan jo være at de har blitt enig om noe for seg selv angående premien. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan jo være at de har blitt enig om noe for seg selv angående premien. Nei, fyren blir jo ikke glad. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er greia med kula? Har ikke sett på Paradise før. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Slipp kula og man vinner alle pengene, og partneren får ingenting. Behold kula og man må dele summen, og begge får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå