Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er Ole som bærer på hemmeligheten, så vedder jeg på at det har noe med parsermonien da Ole og Kim stilte seg bak Heidi, og Kim røk ut. Kim avslørte oppdraget til Ole, slik at han stilte seg bak Heid-Ole var jo egentlig ikke villig til å gjøre det. Det er det eneste logiske, og dermed ryker Kim ut på finaledagen i morgen. Da er det nesten garantert at Niklas og Madelen vinner. Det er i alle fall hva jeg tror ut i fra klippene fra tv3 om morgendagens episode.

Endret av hoyre
Lenke til kommentar

Føler meg ganske trygg på at Kim er den som har jukset. Vet ikke helt hvorfor, men føler det er mest logisk. Håper egentlig han ryker, aldri likt fyren uansett.

 

Når det er sagt ser jeg ikke på noen av de gjenværende som verdige vinnere (kanskje utenom Niklas). Madelen er et kapittel for seg selv, og Heidi er bare...rar... Blir tragisk om noen av de to får noe som helst.

 

Som mange andre her håper jeg Niklas slepper kula på 300k. Det hadde vært sååååå epic! Men det skjer vel ikke... Har det skjedd før? Altså at noen har sluppet kula? Kanskje i den danske? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...